26 Reacties

5 jaar geleden

Wat een leuk idee! Ik lees mee

5 jaar geleden

Op Facebook market place staan ze ! Toevallig ook bezig met bestellen nu 馃槉 gewoon even kerstbal zoeken!

5 jaar geleden

Ik heb vandaag een kerstbal besteld met de naam van onze dochter erop. Niet met; baby's eerste kerstbal. Ik vind zelf persoonlijk dat als hij gepersonaliseerd is met naam een eerste kerstbal een stuk persoonlijker is en leuk om elk jaar opnieuw in de boom te hangen!

5 jaar geleden

Wij hebben een kerstbal besteld op drukkig.nl, snelle levering!

5 jaar geleden

Een vriendin heeft deze voor onze dochter gemaakt, aan de achterkant staat een rendier. Zij verkoopt ze naar wens gepersonaliseerd voor rond de vijf euro op facebook BBX gifts & more

5 jaar geleden

Reactie op sabrinalk

Een vriendin heeft deze voor onze dochter gemaakt, aan de achterkant staat ...
Moooi

5 jaar geleden

Reactie op sabrinalk

Een vriendin heeft deze voor onze dochter gemaakt, aan de achterkant staat ...
Heel mooi, ik ga kijken! Bedankt

5 jaar geleden

Bij Simpel en puur te bestellen, heel leuk en gepersonaliseerd

5 jaar geleden

Ik heb vandaag een kerstbal besteld met de naam van onze dochter erop. Niet ...
Dat vind ik ook! Waar heb je de kerstbal besteld?

5 jaar geleden

Wij hebben deze van Vondels gekregen. Super mooi, niet gepersonaliseerd. 馃巹

5 jaar geleden

Bij sissyboy hebben wij de eerste letter van ons zoontje op een kerstbal binnen gekregen deze week 馃槉

5 jaar geleden

Ik ga een kerstfoto maken van mijn dochtertje en mijn hond, deze wil ik dan in of op een kerstbal/ster/hart.. Ieder jaar weer. Deze foto is dan ook mijn kerstkaart 馃槉

5 jaar geleden

Wij hebben een vilten kersthanger besteld met de naam van onze zoon bij mevrouwhendrik.nl. Ze hebben ook houten exemplaren

5 jaar geleden

Ik heb deze besteld, is heel erg mooi geworden!

5 jaar geleden

Ik ga de kerstbal voor mijn zoontje zelf maken, doorzichtige kerstbal gekocht. Blauwe verf en zijn handje verven en die op de kerstbal afdrukken met witte bolletjes (nep sneeuw) erin doen

5 jaar geleden

Ik heb babys eerste kerst bij tuin centrum osdorp gehaald! Groetjes

5 jaar geleden

Reactie op MK-89

Dat vind ik ook! Waar heb je de kerstbal besteld?

5 jaar geleden

Super leuk! Bedankt!

VRIEND

5 jaar geleden

Ik heb deze gekocht bij een tuincentrum bij mij in de buurt En dan ga ik nog zelf zijn naam en datum van zijn eerste kerst er op zetten

5 jaar geleden

Reactie op MK-89

Super leuk! Bedankt!
Graag gedaan!馃槉