23 Reacties

4 jaar geleden
Wij hebben ook de badring van mykko, maar hij kan nog niet zelfstandig zitten. Doen jullie hem dan wel gewoon in de badring of is er nog een tussenoplossing?

4 jaar geleden
Wij hebben ook een badring, maar tot ze goed bleef zitten, gebruikte we als tussenoplossing een opgerolde handdoek die ik plaatste voor haar buikje/zijdes en de badring. Dit zodat ze niet zo snel voorover of opzij zou kukelen. Dit was voor haar voldoende om nog net een week of 3 alvast zo te kunnen badderen, tot ze zonder handdoek kon.

4 jaar geleden
Geweldig zo’n ding!
Zoë speelt altijd graag in bad, voorheen ging ik samen met haar in bad zitten omdat ze te zwaar werd voor in de douche, vond ze heerlijk maar is altijd zo’n gedoe!
Nu kan ze lekker in bad spelen terwijl ik me naast haar aankleed en m’n makeup doe.
Hartstikke gezellig zo en heel praktisch!
Ze kan zelfstandig zitten maar in die badring glijd haar kontje wel altijd naar voren😅

4 jaar geleden
Reactie op sabrinalk
Ik heb die ring bij babydump gekocht voor maar 12 euro.
Een simpel ding maa ...

Wat leuk, ik kende dat helemaal niet. Lijkt me super handig! Ga er ook maar eentje aanschaffen.
Wij hadden de kleine meid nog in een nekring maar nu ze beter kan zitten lijkt me dit wel wat.

4 jaar geleden
Reactie op sabrinalk
Ik heb die ring bij babydump gekocht voor maar 12 euro.
Een simpel ding maa ...

Wij hebben ook zo'n zitje, werkt helemaal perfect!

4 jaar geleden
Wij hebben deze gekocht! Hij vind het fantastisch 😍
Bekijk Smoby Cotoons badzitje 2 in 1 groen op: https://www.bol.com/nl/p/smoby-cotoons-badzitje-2-in-1-groen/9200000088666728?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

VRIEND
4 jaar geleden
Reactie op sanne101291
Wij hebben ook de badring van mykko, maar hij kan nog niet zelfstandig zitt ...
Ja gewoon erin gezet en gekeken of hij een beetje bleef zitten. Zelfstandig zitten kan hij ook nog niet helemaal. Na een tijdje hangt hij wat naar 1 kant maar dan zet ik hem weer recht. Is ook wel omdat hij alle speeltjes wil pakken hihi. Je kan idd nog een handdoek gebruiken als het nog net niet helemaal goed gaat.

4 jaar geleden
Reactie op sabrinalk
Geweldig zo’n ding!
Zoë speelt altijd graag in bad, voorheen ging ik samen ...

Zo te zien vindt ze het geweldig in bad!
Mijn zoontje glijdt vaak ook naar voren dus ik leg nu een handdoekje ik het zitje en dan glijdt hij bijna niet meer.
Enige nadeel is dat je wel met een zeiknatte handdoek zit 🙈

4 jaar geleden
Reactie op Anna🤍
Wij hebben deze gekocht! Hij vind het fantastisch 😍
Bekijk Smoby Cotoons ...

Die hebben wij ook ja!

4 jaar geleden
Die hebben wij ook ja!

Naar deze badring heb ik ook gekeken, maar ik kan de maten op internet niet vinden. Wij hebben geen bad, maar het stokke flexi badje en die is 30cm breed, met lichte rek. Het babybadje is 29cm breed, maar dat is echt hard plastic. Past daar deze badring in? Hij ziet er nogal breed uit.

4 jaar geleden
Reactie op Ilonaaa
Naar deze badring heb ik ook gekeken, maar ik kan de maten op internet niet ...
Dat gaat niet passen, ik heb zo snel even geen meetlint maar in ons bad past het precies in de breedte