21 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben een elecktrische bakfiets!!! Echt ideaal. Kind erin, boodschappen erin, kinderwagen kan er zelfs bij.. kind zit altijd droog/uit de wind. Enige nadeel is dat hij niet mee kan op de fietsendrager op de auto..

5 jaar geleden

Hier ook een elektrische bakfiets, we zijn er heel blij mee! Hartstikke veel ruimte dus ook heel handig voor boodschappen.

5 jaar geleden

Ik heb een gewone mamafiets. Zitje voorop of maxicosi steun achterop (dikke aanrader trouwens) en gaan! Makkelijk overal mee te nemen. Plus nog goed voor de conditie ook ;)

5 jaar geleden

Reactie op JufToos

Wij hebben een elecktrische bakfiets!!! Echt ideaal. Kind erin, boodschappe ...
Van welk merk is je bakfiets?

5 jaar geleden

Reactie op eb4

Hier ook een elektrische bakfiets, we zijn er heel blij mee! Hartstikke vee ...

5 jaar geleden

Reactie op Jo123

Urban arrow

5 jaar geleden

Ik heb een gewone elektrische fiets van cortina family. De kleine kan van het voorjaar mooi mee voorop馃槂 We hebben 1 kindje en dan vind ik een bakfiets erg overdreven 馃き

5 jaar geleden

Wij hebben ook een elektrische bakfiets (troy) Babyschaal erin en een gewoon zitje voor de oudste. 1 bankje eruit gehaald zodat de kinderwagen etc er allemaal in past. Echt een aanrader!

5 jaar geleden

3 kids in 3 jaar dus een bakfiets 馃槈vind het ideaal

5 jaar geleden

Hier ook een bakfiets de gazelle Cabby super blij mee. Drie kinderen van 4,3 en 0 . Meest ideale is dat ik al tijden gewoon weer de fiets kan gebruiken ipv alles lopende toedoen in de buurt. Maar het hang allemaal zo erg van je persoonlkkke situatie af...

5 jaar geleden

Hier 2 kids en een urban arrow bakfiets. Ik wou dat ik die bij de eerste ook al had, geweldige uitvinding! Fiets er overal mee naartoe inclusief buggy of draagzak.

5 jaar geleden

Hier een bakfiets, tweedehands dus scheelde veel geld.. maar kan nu lekker met de kleine boodschappen doen zonder altijd het lopend te moeten doen

5 jaar geleden

Ik heb een kinderzitje op mijn normale fiets gezet. Geen speciale familiefiets. Gaat prima 馃槉 Vind bakfietsen bizar duur, zeker elektrisch. En je moet ook de ruimte hebben om zo鈥檔 ding veilig en droog op te bergen. Als ik meerdere kindjes heb denk ik er misschien over na. Nu met 茅茅n kindje vind ik het wat overdreven. Maar iedere situaties is anders.

5 jaar geleden

Ik ben niet echt een bakfiets moeder heel eerlijk. Dus gekozen voor elektrische fiets! Voor en achter kan gewoon makkelijk een zitje en het fietst dus makkelijk. Meer kindjes komen er ook niet, dus dit is prima!

5 jaar geleden

Ik heb gewoon een kinderzitje op mijn gammele fiets geslingerd. Even laten nakijken bij de fietsenmaker, stuurslot en dubbele standaard erop en gaan 馃憤馃徎 met fietstassen kom ik een heel eind qua boodschappen

5 jaar geleden

Een gewone moederfiets met een zitje voorop en een zitje achterop. Niet elektrisch, want ik fiets alleen als het niet waait (woon in de polder馃槈).

5 jaar geleden

Reactie op Jvb87

Een gewone moederfiets met een zitje voorop en een zitje achterop. Niet ele ...
Hier kun je ook absoluut niet fietsen als het waait, ook al zo'n stuk platteland 馃槄

5 jaar geleden

Hier kun je ook absoluut niet fietsen als het waait, ook al zo'n stuk platt ...
Binnenkort komt hier misschien een bakfiets. Dat is wel fijn als de oudste naar school gaat. Kan de kleinste nog ff slapen in de bakfiets, ligt toch lekkerder dan het zitje voorop 馃ぃ

5 jaar geleden

In gebruik een fietskar . Als deze niet gebruik koppel ik die gewoon af van de fiets. En in weekend plooi ik hem mooi op. Dochter vind deze geweldig :-)

5 jaar geleden

Reactie op Jvb87

Binnenkort komt hier misschien een bakfiets. Dat is wel fijn als de oudste ...
Ah johh kan best 馃榿馃檲