15 Reacties

3 jaar geleden

Haha helaas niet herkenbaar. Zoon van 9 maanden huilt bij harde geluiden zoals de boormachine en ieder vreemd gezicht. Heel genant als je even een praatje wil maken met de buurman terwijl zoon in de wagen zit. Arme buurman snapte er niets van 🤭

3 jaar geleden

Reactie op Roos2020

Haha helaas niet herkenbaar. Zoon van 9 maanden huilt bij harde geluiden zo ...
Hahaha aagh ja die van mij heeft dat dus totaal niet! Maar ook als ik boos word kijkt hij me aan van: ja en nu? En gaat weer lekker verder 🙈

3 jaar geleden

Reactie op xfennn

Hahaha aagh ja die van mij heeft dat dus totaal niet! Maar ook als ik boos ...
Haha nou beter zo dan omgekeerd toch? Ik ben nog nooit boos op hem geworden.. dus ik weet niet hoe hij daar op zou reageren :)

3 jaar geleden

Mijn zoontje is ook 9 maanden en is ook nergens bang van. Hij zal wel eens opschrikken van een hard geluid zoals iets dat plots en met veel lawaai valt maar niet wenen. Eerder nieuwsgierig van waar het geluid komt.

3 jaar geleden

Reactie op Roos2020

Haha nou beter zo dan omgekeerd toch? Ik ben nog nooit boos op hem geworden ...
Haha ja dat wel! Maar dat is het dan ook denk ik.. die van mij weet precies waar hij niet aan mag komen, en juist dat is super leuk om dan juist wel te doen!

3 jaar geleden

Onze dochter is bang voor de intro van bumba.. als dat tentje gaat draaien.. dan kruipt met met 20 km pu naar ons toe en kruipt helemaal in ons. Tot bumba tevoorschijn komt dan is ze helemaal enthousiast.

3 jaar geleden

Hier wel. Bang voor de robot stofzuiger. Op afstand is het leuk, maar dichtbij mega eng. En de hond van mijn schoonouders is ook alleen leuk op afstand.

3 jaar geleden

Reactie op Roos2020

Haha helaas niet herkenbaar. Zoon van 9 maanden huilt bij harde geluiden zo ...
Oh mijn zoontje is ook zo snel bang! Huilen voor vreemden, harde geluiden (zelfs als mijn moeder lacht met hem op schoot, moet hij huilen😅) en s nachts wordt hij soms helemaal angstig wakker met een hoop paniek en gekrijs. Consultatiebureau zegt dat het ook bij de leeftijd kan passen. Het zou ook kunnen dat kindjes met oudere broers/zussen hier minder last van hebben aangezien er meer geluid thuis is! Ik heb nu mijn eerste dus ben benieuwd hoe de tweede (ooit) zal zijn met vreemden en harde geluiden 😄

3 jaar geleden

Reactie op Anna🤍

Oh mijn zoontje is ook zo snel bang! Huilen voor vreemden, harde geluiden ( ...
Bij mij is het ook de eerste! Hij is verder super lief maar omdat ie niks eng vind denk ik soms wel eens van oooh wat voor boef gaat dit worden en wat krijgen we hier mee te stellen 🙈😂

3 jaar geleden

Reactie op denice92

Hier wel. Bang voor de robot stofzuiger. Op afstand is het leuk, maar dicht ...
Haha, wij hebben best een voorzichtig meisje maar de robotstofzuiger krijgt standaard een paar klappen 😂

3 jaar geleden

Reactie op Anna🤍

Oh mijn zoontje is ook zo snel bang! Huilen voor vreemden, harde geluiden ( ...
Nou... hier niet het geval. Mijn zoontje (heeft ouder zusje) is ook bang voor vreemden. Huilt ongeveer bij elk nieuw gezicht. Terwijl zijn zus op die leeftijd bij iedereen op schoot zat en maar lachen! Ik dacht dat het misschien door Corona komt, we zien nu heel weinig andere mensen.

3 jaar geleden

Reactie op xfennn

Bij mij is het ook de eerste! Hij is verder super lief maar omdat ie niks e ...
Haha ja dat snap ik. Mijn zoontje is thuis ook een enorme boef! En als hij de kat uit de boom heeft gekeken, gaat hij ook helemaal los haha! Echt een boef ook!

3 jaar geleden

Reactie op Milein

Nou... hier niet het geval. Mijn zoontje (heeft ouder zusje) is ook bang vo ...
Grappig dat dat dus niet in iedere situatie is! Ik werk zelf op een kdv en merk dat soms wel, ook bij de kindjes van mijn broer en zussen😊 ik denk ook dat het inderdaad grotendeels kan komen door Corona aangezien je toch veel minder mensen ziet (tenminste in mijn situatie en ik denk in de meeste)

3 jaar geleden

Mijn zoontje is ook niet bang, laten hem altijd schrikken en lacht die zich kapot en kruipt die weg, kruipt ook in een donkere gang. Wat ik wel merkte was als mijn vriend wel eens een schietspelletje deed en hij was aan het spelen dat hij s na hts wel wakker werd en sinds we dat niet meer doen slaapt die s nachts ook beter

3 jaar geleden

Reactie op xfennn

Hahaha aagh ja die van mij heeft dat dus totaal niet! Maar ook als ik boos ...
Hahah heeft mijn zoontje ook en als ik nee zeg en ik haal hem weg wordt die helemaal rood en boos 😂