6 Reacties

2 jaar geleden

Ik las laatst op baby tips dat als ze een goedemiddag dut doen van 2 uur dat ze dan een wakkertijd hebben van 4.5 uur tot bedtijd Hier tegenwoordig ook heel vroeg wakker oefff... Wacht inderdaad ook de klok even af. Maar ze is ook bezig met praten haar laatste hoektanden komen door. En rond deze leeftijd heb je weer een slaapregressie.

2 jaar geleden

Ja herkenbaar. Hier ook sinds paar weken vroeg wakker (6.30u) en soms ook 's nachts ineens klaarwakker. Hij wil dan spelen of beneden wat yoghurt eten en gaat na een uurtje ofzo met moeite weer terug z'n bed in. Heel vermoeiend. Hij slaapt hier van 12.00 tot 14.00 (ik maak hem wakker anders slaapt hij tot 15.00) en dan weer om 18.30/19.00. hij lijkt 's avonds wel moe als we hem in bed leggen.. weet niet zo goed wat ik anders kan doen.

2 jaar geleden

Onze dochter van bijna 2 heeft een bedtijd van 19.00. Wij maken geen verschil tussen doordeweeks en weekend lijkt mij voor het ritme niet echt slim.

2 jaar geleden

Prima tijd toch 6.45 😉 onze kleine meid gaat tussen 19.00 en 19.30 naar bed. Geen onderscheid in weekend of doordeweeks… want op die leeftijd kennen ze dat niet dus haalt alleen uit hun ritme. Ze slaapt meestal tot 6.30 -7.30 dat is wisselend. En smiddags van 12.30 tot 14.30 Vindt prima, al lang blij als ze doorslaapt 😃

2 jaar geleden

Hier is het doordeweeks en in het weekend tussen 19 en 20 uur naar bed. Ze doet een middagslaapje van 1.5 tot 2 uur maximaal. Slaapt snachts door!

2 jaar geleden

Thanks voor de reacties! We gaan het eens proberen om haar rond 19.00 naar bed te brengen. En Idd, zij heeft geen besef van weekend of doordeweeks. Tis meer dat mocht ze langer slapen s ochtends, ze doordeweeks toch eerder uit bed moet vanwege werk enz