7 Reacties

2 jaar geleden

Pff mag je blij mee zijn. Mijne vertikt het om überhaupt naar bed te gaan en als ik er breng gooit ze zichzelf eruit. Nu valt ze telkens op de bank in slaap en zet ik erna over maar dat is elke dag verschillend Hoelaat dat is.. best een zware periode de bijna 2 jaar 🥲

2 jaar geleden

Zelfde hier hoor !!

2 jaar geleden

Ik denk ook dat het met de slaapregressie te maken heeft van rond de 2 jaar! Hanna is altijd een goede slaper geweest en laatst ook drama. Vooral met na bed gaan en soms ook nog 1-2 uurtjes slaap spoken. Het heeft hier 2/3 weken geduurd en het gaat nu weer goed!

2 jaar geleden

Reactie op MK-89

Ik denk ook dat het met de slaapregressie te maken heeft van rond de 2 jaar ...
Dat zit ik er al 4 weken in op en af hHah

2 jaar geleden

Onze dochter breng ik rond 18.45 naar bed en om 19.00 ligt ze erin. Slaapregrssie hier al gehad. Toen werd ze in de nacht weer wakker en gaat nu weer prima.

2 jaar geleden

Ben bang dat dit weer zo'n fantastische fase is, en niet zo veel met bedtijd te maken heeft. Hier stribbelt hij sinds een weekje tegen als we zeggen dat het bedtijd is, maar geeft zich na het tandenpoetsen wel over en gaat redelijk snel nog slapen. Maar ik houd mijn hart vast... Wij hebben rond die regressies altijd wekenlang ellende gehad tot nu toe, en dan vooral midden in de nacht een wakker kindje urenlang. Wij gaan meestal rond 19/19.15 uur naar boven trouwens. En onze net 5 jarige gaat ook rond die tijd. Die bedtijden veranderen niet zo heel veel de komende jaren.

2 jaar geleden

Nou, hier precies hetzelfde! 19:00 leggen we haar in bed en is het sowieso een aantal keer teruggaan omdat ze huilt en blijft rekken. Uiteindelijk ‘accepteert’ ze dat ik wegga en gaat ze zingen, schoppen, kletsen tot 20:30 ongeveer… en ze is wel weer rond 07:00 wakker wat altijd minimaal 07:40 was