9 Reacties

茅茅n jaar geleden

Hoi hoi! Wat een spannende tijd zeg! Ik denk dat het logisch is dat je in deze rollercoaster van gedachten en gevoelens zit! Hormonen, zorg voor je gezinnetje, zorg voor jezelf, doen waar je blij van wordt! Iets met hart en hoofd! Ik zou de focus leggen op het slagen van de bevruchting zodat die wens vervult kan worden.....je kan vanwege een zwangerschap niet zo maar uit een functie gezet worden馃槉

VRIEND

茅茅n jaar geleden

Ik sluit me helemaal aan bij de reactie van Brie. En voel je vooral geen slechte moeder/vrouw, het is allemaal spannend en veel en heel logisch dat die gevoelens en gedachten dan alle kanten op schieten. Veel succes <3!

茅茅n jaar geleden

Bedankt voor jullie lieve berichten 馃グ nog een paar dagen te gaan en dan mag ik testen馃馃徏

茅茅n jaar geleden

Ik denk dat je gevoelens volledig normaal en ook terecht zijn! Gebeurd zoveel en er zijn zoveel emoties bij betrokken. Helemaal niet gek dat je je zo voelt. Uiteindelijk wat de uitkomst ook is, het komt goed! Hopelijk heb je een mooie uitkomst van deze IVF poging 鈾ワ笍

茅茅n jaar geleden

Ondertussen verschillende testen gedaan maar toch echt allemaal negatief dus niet zwanger helaas 馃ズ馃檲 al me bevruchte eitjes gebruikt het is dus helaas klaar voor ons. Maar het positieve is dan weer we hebben in ieder geval 2 kindje馃グ

茅茅n jaar geleden

Reactie op Thirzz1991

Ondertussen verschillende testen gedaan maar toch echt allemaal negatief du ...
Aaaw wat ontzettend jammer! 馃崁

VRIEND

茅茅n jaar geleden

Ah wat verdrietig om te horen.. ik wens je veel sterkte!!

茅茅n jaar geleden

Dank jullie wel馃槳馃

茅茅n jaar geleden

Reactie op Thirzz1991

Ondertussen verschillende testen gedaan maar toch echt allemaal negatief du ...
Ach jeetje wat verdrietig! Hopelijk vind en jullie er rust bij. Heel veel geluk en liefde gewenst voor nu en de toekomst met jullie 4tjes!