11 Reacties

3 jaar geleden

Hier ook. Komt vanzelf goed!鈽猴笍 De oudste vind het inmiddels allemaal lekker...

3 jaar geleden

Ik denk dat dit wel normaal is 馃槉 Gewoon elke keer dat je wil het terug aanbieden en plots zal hij er wel eens terug zin in hebben 馃槉

3 jaar geleden

Jaaaaa hier precies hetzelfde wel oranje groenten vers en groene groente alleen van een potje...

3 jaar geleden

Reactie op Gabriellenaomi

Hier ook. Komt vanzelf goed!鈽猴笍 De oudste vind het inmiddels allemaal lekker ...
En hoe doen jullie dat als hij het niet wil. Maak/pak je dan alsnog iets anders of sla je de groente voor die dag dan gewoon over?

3 jaar geleden

Reactie op RomyAmber

Jaaaaa hier precies hetzelfde wel oranje groenten vers en groene groente al ...
Goeie! Dat kan ik ook nog wel eens proberen. Tot nu toe hebben we alleen nog vers geprobeerd. Ik ga een potje scoren, kijken of dat werkt 馃.

3 jaar geleden

Oranje groente ziet er ook veel aantrekkelijker uit. Op een gegeven moment is de turbo groei er wat uit en willen ze niet alles meer zomaar eten...

3 jaar geleden

Reactie op MOMMYOFC

En hoe doen jullie dat als hij het niet wil. Maak/pak je dan alsnog iets an ...
Op dit moment krijgt hij nog genoeg melk voeding en naar mijn mening is food under one, just for fun. Soms als ik merk dat hij echt honger heeft ofzo doe ik een halve boterham en laat ik hem die zelf eten. Met de oudste (2) maak ik niks anders meer. Hij mag zoveel eten als hij zelf wilt, krijgt een toetje en dan is het klaar. Dat weet hij nu ook, na het toetje is het eten weg.

3 jaar geleden

Je kan eventueel broccoli en wortel mixen.. dat werkt hier wel goed! Ik geef niks uit potjes, alles vers. Boontjes zijn ook lekker zoet, vind ie hier ook lekker. Bloemkool is een wat saaiere smaak en moeten ze echt aan wennen. Gewoon blijven geven.

3 jaar geleden

Zelf vind je ook niet alles lekker toch? Ons meisje vind bijboorbeeld peer heel erg vies. Maar echt. Verder lust ze tot nu toe alles maar vind het een wel lekkerder dan het ander. Wortel bijvoorbeeld is mwa, maar spruitjes is helemaal een hit. Of mango. Misschien vind hij het een er gewoon lekkerder uitdien dan het ander. Oranje is ook veel mooier dam groen toch? Niet zo druk over maken hoor. Gewoon af en toe blijven aanbieden en misschien gaat hij het op een gegeven moment weer lekker vinden, misschien ook niet.

3 jaar geleden

Reactie op Frummel1

Zelf vind je ook niet alles lekker toch? Ons meisje vind bijboorbeeld peer ...
Het ging er meer om dat hij het eerder wel gewoon at en zo van het 茅茅n op het andere moment niet meer, was dus nieuwsgierig of meer mensen dit ervaren 馃槈.

3 jaar geleden

Ach ja, al die fases.. doet mijn meisje ook vrolijk aan mee馃檮 En ik lees overal porties van 200 gram, zou ik wel willen dat ze zoveel at..馃槒