22 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben zo'n drie uur de Bergzalf van drs Leenarts in laten trekken. Vervolgens met het bijbehorende kammetje alles kammen en daarna wassen. Werkte perfect!

4 jaar geleden

Ik heb van dr leenarts berg zalf gekocht online. Zit een kammetje bij

4 jaar geleden

Reactie op Juljoy2

Ik heb van dr leenarts berg zalf gekocht online. Zit een kammetje bij
Werkt ontzettend goed en kwam niet meer terug

4 jaar geleden

Deze zag ik inderdaad veel voorbij komen van dr leenarts. Ga ik die toch proberen!

4 jaar geleden

Ik lees even mee

VRIEND

4 jaar geleden

Ons zoontje zat ook helemaal onder op zijn hooft wij doen nu wassen met 0%dingen er in en dat werkt goed hij heb het nu nog een klein beetje dus bijna weg gelukkig heb die er geen last van

4 jaar geleden

Ons jongetje heeft het ook. Voor het badje insmeren met babyolie dan badderen en goed uitwassen en als we hem aankleden met een kam door zijn haren. Werkt ook super goed en is nu bijna weg

4 jaar geleden

Oma's tip, met olie en een speelkaarten inwrijven. Sindsdien alles weg.

4 jaar geleden

Voor het bad de hoofdhuid goed inwrijven met olie. Daarna met speelkaart eroverheen en dan in bad haren wassen

4 jaar geleden

Dankjewel voor de tips!!

4 jaar geleden

Ik heb heel voorzichtig met mijn nagels alles eraf gepeuterd. Hij lag lekker buiten onder de babygym te spelen. Alleen op zijn fontanel heb ik het laten zitten want dat vond ik geen fijn idee om aan te komen. Sindsdien is alles weg en is het ook niet terug gekomen.

4 jaar geleden

Berg kun je afkrabben met een pasje. Elke dag beeetje bij beetje daarna vettig vaseline creme hij de apotheek te krijgen. (Advies van mijn huisarts) heeft gewerkt

VRIEND

4 jaar geleden

Baby haarlotion anti berg van Zarqa

3 jaar geleden

Zijn er nog kindjes die nog steeds last van berg hebben? Hier aardig wat haar op z’n hoofd en dus geen losse schilfers alleen heel soms. Hij is inmiddels 8 maanden..

3 jaar geleden

Mijn zoontje had dat ook ik heb het er heel makkelijk uit kunnen kammen met een babykam toen hij ongeveer 4mnd was toen waren het best dikke schilfers, ook tegen de richting in gekamt. Daarna kreeg hij ineens veel haartjes. Overigens was het geheel pijnloos.

3 jaar geleden

Reactie op Mommsy

Zijn er nog kindjes die nog steeds last van berg hebben? Hier aardig wat ha ...
Ja! Mijn dochtertje heeft het al sinds het begin, niet heel erg, maar toch blijf ik zo nu en dan wat schilfers zien.

3 jaar geleden

Reactie op Mommsy

Zijn er nog kindjes die nog steeds last van berg hebben? Hier aardig wat ha ...
Ons ventje van 7,5 maand heeft het ook nog. Paar maanden terug eens een groot deel weggehaald (dacht toen alles) maar het zit er nog, of is weer terug. Al heb ik geen idee of dat kan. Hij heeft er geen last van.

3 jaar geleden

Toen mijn dochter 7 maanden was ben ik begonnen met haar berg voorzichtig weg te kammen. eerst in badje en haartjes insmeren met olie, even inwerken en daarna met een kammetje zachtjes de velletjes er af kammen. Bij mij was het na zo’n 3 keer helemaal weg.

3 jaar geleden

Wel last van gehad maar nu is het weg. Door haarolie in zijn haren te doen het eruit kammen. Dit heb ik een aantal keren herhaald.

3 jaar geleden

Huid olie van zwitsal voor het slapen in smeren op het hoofdje. Volgende dag is het zo zacht dat je het er met een kammetje af kunt halen