18 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb eerst ijsblokjeshouders online gekocht met een siliconen onderkant. En heb nu voor de grote hapjes die van Avent gekocht

5 jaar geleden

Ik doe een groter portie maken en dat invriezen in ijsblokvormpjes met siliconen onderkant zodat je ze er makkelijk uitduwt. Als ie straks grotere hapjes krijgt doe ik ze in de Avent bewaarbakjes.

5 jaar geleden

Ik heb deze gekocht - doen t prima: Bekijk IJsblokjesvormen met Deksel (4 Stuks) en IJstang - Siliconen IJsblokjesmaker Stapelbaar & Vaatwasser Bestendig - 100% BPA Vrij op: https://www.bol.com/nl/p/ijsblokjesvormen-met-deksel-ijstang-siliconen-ijsblokjesmaker-stapelbaar-vaatwasser-bestendig-100-bpa-vrij/9300000006537828?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

5 jaar geleden

Ik heb de bakjes van de Hema. Heel fijn voor nu en later kan je er biscuitjes ofzo in doen of snack groenten. Zijn vriezer/vaatwasser/magnetron bestendig. https://www.hema.nl/koken-tafelen/meenemen-bewaren/vershoudbakjes/5-pak-opbergdozen-0.25-l-80810123.html

5 jaar geleden

Wij maken een flinke voorraad aan verschillende groente, vriezen dit in en bewaren het in blokjes in bakjes van de Chinees in de vriezer. Iedere avond halen we er een paar blokjes uit. Fruit bewaar ik in de bakjes van de AH, waar je voor kon sparen. Die zuigen vacuüm en daardoor kan het in de koelkast ongeveer 2 dagen goed bewaard blijven.

5 jaar geleden

In ijsblokjesvormpjes en daarna in vershoudzakjes (hersluitbaar). Makkelijk om erop te zetten wat erin zit en de datum. Er past zo héél veel voeding in je vriezer.

5 jaar geleden

Voor de oefenhapjes begonnen met ijsblokjesvorm met siliconen onderkant. En dat invriezen en dan in ikea zakjes hersluitbare. En nu hij wat meer eet in avent bakjes invriezen. Ik vind die van avent heel handig omdat de deksels goed sluiten en je kan erop schrijven.

5 jaar geleden

Ik heb de kleine en grote bakjes van nuby. Vind ze heel fijn! En kan idd ook nog voor snacks als ze groter zijn. In de diepvries doe ik ze ook in ijsblokjesvorm en ik denk straks in moedermelkbewaarzakjes. Heb nog een hele lading liggen en dat neemt ook niet zoveel plek in beslag 😅

5 jaar geleden

Deze bakjes van Hema zijn ideaal! Heel stevig en sluit goed. Zie alleen dat ze online niet meer op voorraad zijn...

5 jaar geleden

Ik heb deze, tevreden over!

5 jaar geleden

Ik heb deze ijsblokjeshouders van zeeman. Goedkoop en werken prima hebben ook een siliconen onderkant

5 jaar geleden

https://www.mamaloesbabysjop.nl/babymoov-babybols-250-ml-bewaarbakjes-6-stuks-a004309?channable=01abc169640036363832337d&gclid=CjwKCAiAv4n9BRA9EiwA30WND87XmMZAsVPCjvjUZl6c_sMwYcXDLqcwmRrBa0J__wpFM0UHjMF9qhoCGzAQAvD_BwE Deze gebruik ik nu. Erg leuke en fijne bakjes. Ik ben van plan zo veel mogelijk verse hapjes te maken dus ik dacht mag wel leuke bakjes kopen van mezelf :p

5 jaar geleden

Reactie op Wauwie

Sluiten de clipjes gemakkelijk? Ik heb de plastic versie voor ons eten in te vriezen en die haperen soms. Zien er leuk uit!

5 jaar geleden

Ik doe het in ijsblokjes en als ze bevroren zijn gooi ik het in een diepvries zakje, zo'n zip lock van de ah/lidl/ikea

5 jaar geleden

Reactie op Gorecki

Sluiten de clipjes gemakkelijk? Ik heb de plastic versie voor ons eten in t ...
Zeker! Super strak er om heen. Wel altijd alleen op het bovenste rek van de vaatwasser zetten. Onderin willen ze wel eens krom trekken idd, die oude iig. Maar misschien deed je dat altijd al! Anders #dikketip! 👍

5 jaar geleden

Reactie op Wauwie

Zeker! Super strak er om heen. Wel altijd alleen op het bovenste rek van de ...
Aaaah mss is dat idd het probleem! Bedankt voor de tip!