6 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben er 2 van de prenatal. Super fijn en leuk als ze in de aanbieding zijn 😉

3 jaar geleden

Wij hebben er ook 1 van de Prenatal. Ik denk dat er campingbedjes zijn die gebruiksvriendelijker zijn, maar voor ons is het goed genoeg. Het in en uitklappen is een beetje een gehannes.. je ziet en voelt niet goed hoe je de klemmen moet inklappen aan de zijkanten. Maar ik weet niet hoe dat bij andere merken is.

3 jaar geleden

Wij hebben van de oudste een hele simpele, geen idee wat voor merk gok chicco. Voor de jongste hebben we een Deryan tentje gekocht. Alleen afgelopen zomer kort gebruikt, maar vond het toen ideaal!

3 jaar geleden

Bij hebben het bedje van Nuna... hebben deze gekregen, maar is echt zo'n makkelijk bed! 1 minuut, dan staat ie. Ook inklappen is een eitje!

3 jaar geleden

Wij hebben die van de Jysk. Heel fijn, goed en stevig bedje. Zit ook een verschoonmat bij de je op het bed kan klikken. Super handig!

3 jaar geleden

Reactie op vmschr

Wij hebben er ook 1 van de Prenatal. Ik denk dat er campingbedjes zijn die ...
Wij hebben van mamaloes maar is inderdaad net zo. Zit wel een trucje achter! Als je em eenmaal door hebt klap je de bedjes super makkelijk in en uit!