4 Reacties

5 jaar geleden

Ik ben een gier, bij mij moet alles zo goedkoop mogelijk 🙈. vindt het wel een groot bedrag voor de hoeveelheid dat je hem gebruikt? Bij mijn kinderwagen (mutsy) zat de voetenzak erbij. En ik heb er ook nog een van jollein die ik nu gebruik nu ze nog kleiner is. Ook die vindt ik heel fijn.

5 jaar geleden

Wij hebben jolein, niet duur maar wel heel goed en zacht.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

5 jaar geleden

Ik heb bij mijn eerste kindje getwijfeld of ik de voetenzak van joolz moest kopen. Zoooo blij dat ik erin heb geïnvesteerd! Voor derde kindje nu weer heerlijk warm. Zoveel handiger dan je kindje zelf heel dik inpakken. Ik heb m met mijn twee zoontjes van 3 maanden totdat 2 jaar gebruikt. Alleen in de zomer haal ik hem eruit.

5 jaar geleden

Overigens heb ik niet de polar, maar de ‘gewone’ van Joolz.. Is warm genoeg, houdt wind tegen en is waterdicht. Kindje heeft naar gelang seizoen toch zelf al meer kleertjes aan. Denk dat de polar heerlijk is in echte kou, maar die is in overgangsweer toch al snel te warm?