15 Reacties

3 jaar geleden

Mijn zoontje van 8 maanden is precies hetzelfde! Ik lees even mee, met verschonen moet ik hem elke keer iets geven om hem afteleiden anders lukt het niet..

3 jaar geleden

Ja hier hetzelfde! Ik heb voor overdag luierbroekjes, niet te doen meer😅

3 jaar geleden

Heeeeel herkenbaar! Ons meisje is bijna 8 maanden en draait ook continu! Ik verschoon haar vaak onder de baby gym zodat ze op haar ruggetje ligt en met de speeltjes kan spelen! Overigens werkt dit niet altijd hahaha

3 jaar geleden

Handig worden in op zijn buik aankleden en verschonen🤣🤣🤣 Hier ook eentje die hetzelfde doet, soms mag ze een eigen mening hebben en deze uitvoeren en soms gewoon niet......bv met poepluiers......

3 jaar geleden

Reactie op Riiyeee

Mijn zoontje van 8 maanden is precies hetzelfde! Ik lees even mee, met vers ...
Ja dat doe ik dus ook! Ene keer werkt het en andere keer totaal niet. Hij moet ook altijd kijken in z’n mandje met verzorgingsspullen 😅

VRIEND

3 jaar geleden

Hier ook zo! Luierbroekjes helpt wat en idd spulletjes om hem af te leiden. Aankleden doe ik maar steeds in zijn bedje, dan kan hij niet ontsnappen ;)

3 jaar geleden

Wat hier soms nog wilt lukken (wij verschonen met z’n gezicht naar ons toe dus niet vanaf de zijkant) is hem met z’n rug naar me toe zetten en dan z’n shirtje aan trekken. Broekje tot op de enkels aantrekken en als ik m dan optil dan trek ik z’n broekje gelijk ook op. Maar die luier dat is een uitdaging 🤣

3 jaar geleden

Reactie op Brie

Handig worden in op zijn buik aankleden en verschonen🤣🤣🤣 Hier ook eentj ...
Hier hetzelfde luier verschonen doe ik op haar rug met veel afleiding lukt dat net en dan draait ze op haar buik. En de rest doe ik op haar buik. Ik maak er geen strijd van met het aankleden dat werd 1 groot krijs festijn

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Riiyeee

Mijn zoontje van 8 maanden is precies hetzelfde! Ik lees even mee, met vers ...
Wij hier ook wij moeten iedere keer een speeltje geven anders moeten wij echt als een octopus spelen 🤦‍♀️

3 jaar geleden

Hier doet hij het al vanaf 4 maanden ik geef hem altijd iets in zijn handen of ga zingen dan blijft hij wel liggen 😩

3 jaar geleden

Kees blijft tegenwoordig ook totaal niet meer liggen, ook wanneer ik iets in z'n handen geef, wil hij na 5 seconden alweer het pakje doekjes pakken of de luier die net klaarligt. Ik heb gemerkt dat hij beter blijft liggen als ik ga zingen voor hem, dus nu is het elke verschoonbeurt ook liedjestijd 😂

3 jaar geleden

Ik geef hem vaak zijn badeend (is hij helemaal fan van) tijdens het verschonen op het aankleedkussen. Als hij dan toch nog te druk is geef ik hem vaak 2 spenen tijden het verschonen. Stopt hij er 1 in zijn mond en met die andere gaat hij spelen. Werkt perfect😛

3 jaar geleden

Hier ook een hele bewegelijke baby van 8 maanden oud.. zodra ik hem neerleg gooit hij zichzelf op zijn buik😅 ik geef hem vaak iets in zijn handen en is dan even afgeleid maar ook dat is van korte duur. Sinds kort ben ik erachter gekomen dat het liedje ‘klap eens in de handjes’ helpt.. en als dat niet helpt.. dan maar aankleden terwijl hij op z’n buik ligt😄

3 jaar geleden

Ik heb geleerd om de luier op z'n buik te verschonen, even wennen maar kan prima 😁

3 jaar geleden

Inderdaad dingen zoeken die net lang genoeg interessant blijven om de luier te verschonen. Aankleden doe ik of zittend op mijn schoot of inderdaad ook zittend op de commode met het ruggetje tegen mijn buik aan zoals eerder vernoemd. Daarnaast rustig blijven en er te tijd voor nemen. Makkelijker gezegd dan gedaan, want kan soms best frustrerend zijn haha