Hi,
Ik heb een zoon van 22 maanden (van 25 mei 2020) en ik heb het idee dat hij kort is voor zijn leeftijd en maak me zorgen daarover. Paar maanden geleden al langs consultatiebureau geweest en hij zit nog in de gemiddelde maar wel dichtbij de onderste lijn...
Hoi, de mijne is ook kleiner en lichter dan gemiddeld. Maar verder prima dus ik maak me er niet meer druk om. Ze groeien wanneer ze groeien komt echt wel goed
Hoe groot is je zoontje.. ik heb namelijk een beetje het zelfde.. onze zoon wordt 2 mei 2 jaar en hij weegt 11.7 kg en is 83 a 84 cm. Hij draagt meestal 86 maar soms nog maat 80. Als je gaat speuren op sites zie je met 2 jaar rond 13 kg en geloof 89 cm.. wij hebben ook een zoontje van 9 maanden en die weegt al 10 kg en is groot hij draagt maar 74/80 of maat 80... zo lastig he
Ja broeken is zo lastig hier gaan de skinny jeans van zara het beste en dan 80 of 86 met pijpjes omslaan.. k heb vaak nog van die zachte legging van zara maar die slijten als een malle zeker als hij buiten speelt bij de opvang
Hallo mama, mijn dochtertje Lizz wordt 23 april 2 jaar, toevallig afgelopen maandag 2 jaar consult gehad op het consultatiebureau en ze was 86 cm en ook maar 11.2 kg. Ze draagt kledingmaat 86 bovenkleding en onderkleding 92 ook jurkjes etc. Ze zat hier kwa gewicht ook maar net goed in de curve, ze is wel heel vaak ziek geweest en heeft recent nog een keelamandelenoperatie gehad. Liefs😘
Geen idee hoe lang mijn zoontje is en hoe zwaar hij is, maar hij draagt ook 86 (al iets meer dan een jaar overigens). En ik denk dat hij de zomer ook nog wel haalt in 86,zo veel ruimte heeft hij nog