13 Reacties

2 jaar geleden

Hoi, de mijne is ook kleiner en lichter dan gemiddeld. Maar verder prima dus ik maak me er niet meer druk om. Ze groeien wanneer ze groeien komt echt wel goed

2 jaar geleden

Hoe groot is je zoontje.. ik heb namelijk een beetje het zelfde.. onze zoon wordt 2 mei 2 jaar en hij weegt 11.7 kg en is 83 a 84 cm. Hij draagt meestal 86 maar soms nog maat 80. Als je gaat speuren op sites zie je met 2 jaar rond 13 kg en geloof 89 cm.. wij hebben ook een zoontje van 9 maanden en die weegt al 10 kg en is groot hij draagt maar 74/80 of maat 80... zo lastig he

2 jaar geleden

Reactie op Emwn

Hoe groot is je zoontje.. ik heb namelijk een beetje het zelfde.. onze zoon ...
Mijn dochter zit ook nog steeds in maat 80 hoor bovenkleding soms 86 maar broeken zeker niet.... veel te groot

2 jaar geleden

Ja broeken is zo lastig hier gaan de skinny jeans van zara het beste en dan 80 of 86 met pijpjes omslaan.. k heb vaak nog van die zachte legging van zara maar die slijten als een malle zeker als hij buiten speelt bij de opvang

2 jaar geleden

Hallo mama, mijn dochtertje Lizz wordt 23 april 2 jaar, toevallig afgelopen maandag 2 jaar consult gehad op het consultatiebureau en ze was 86 cm en ook maar 11.2 kg. Ze draagt kledingmaat 86 bovenkleding en onderkleding 92 ook jurkjes etc. Ze zat hier kwa gewicht ook maar net goed in de curve, ze is wel heel vaak ziek geweest en heeft recent nog een keelamandelenoperatie gehad. Liefs😘

2 jaar geleden

Reactie op Emwn

Hoe groot is je zoontje.. ik heb namelijk een beetje het zelfde.. onze zoon ...
Hij is nu 81.5 cm en draagt maat 86. 🤕 Vader is wel lang maar de opa s zijn wel kort...

2 jaar geleden

Reactie op Pegskeee1986

Hallo mama, mijn dochtertje Lizz wordt 23 april 2 jaar, toevallig afgelopen ...
Oh jemig! Hoop dat het hierna wat beter zal gaan 😘

2 jaar geleden

Reactie op Emwn

Ja broeken is zo lastig hier gaan de skinny jeans van zara het beste en dan ...
Kijk ook even bij mango kids. Zij hebben ook goede skinny broeken

2 jaar geleden

Reactie op BGBEA

Oh jemig! Hoop dat het hierna wat beter zal gaan 😘
Jaa we hopen het ook hihi, operatie heeft ze in feb gehad, tot nu toe gaat het beter ( klop t ff af 👊)

2 jaar geleden

Reactie op Pegskeee1986

Jaa we hopen het ook hihi, operatie heeft ze in feb gehad, tot nu toe gaat ...
Gelukkig!

2 jaar geleden

Geen idee hoe lang mijn zoontje is en hoe zwaar hij is, maar hij draagt ook 86 (al iets meer dan een jaar overigens). En ik denk dat hij de zomer ook nog wel haalt in 86,zo veel ruimte heeft hij nog

2 jaar geleden

Geen idee hoe lang mijn zoontje is en hoe zwaar hij is, maar hij draagt ook ...
Ja ik denk dat wij ook voorlopig 86 zullen dragen

2 jaar geleden

Mijn dochter is 1 april 2 jaar geworden en is 10,8 kilo en 85 cm. Ze heeft haar eigen stijgende lijn maar zit dichtbij de onderste lijn