8 Reacties

2 jaar geleden

Oh en zijn er ervaringen met de frigg spenen icm bibs?

2 jaar geleden

Wij blijven gewoon lekker bij maatje 2, dan maar wat vaker nieuwe kopen.

2 jaar geleden

Wij hebben een setje maat 3 in huis gehaald maar ze spuugt deze meteen uit en wilt maat 2 hebben, wat ik ook niet gek vind want maat 3 zijn gigantisch. Wij blijven dus ook bij 2. Zou niet weten waarom ze vanaf 18 maanden naar 3 moeten

2 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Oh en zijn er ervaringen met de frigg spenen icm bibs?
Ik heb voor onze zoontjes altijd bibs. Maar pas was ik even shoppen en was de speen vergeten zooo dom. Gelukkig een leuk baby en kinderwinkeltje waar ze bibs verkochten (dacht ik) nu hadden de daar dus alleen frigg. Toch maar gedaan en ik moet zeggen de baby vind hem geweldig. Ik vind de frigg speen wat steviger dan de bibs het ubber is wat stugger. Prima speen

2 jaar geleden

Mijne heeft ook maat 2. En in haar bedje zelfs 1 vond laatst een paar maatje 1. Ach het interesseert haar niet 1 of 2 als ze maar spenen heeft

2 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Oh en zijn er ervaringen met de frigg spenen icm bibs?
Mijn dochter heeft ze allebei. Speen heeft een iets ander formaat maar qua vorm zijn ze erg vergelijkbaar vind ik

2 jaar geleden

Reactie op mama van Jada

Wij hebben een setje maat 3 in huis gehaald maar ze spuugt deze meteen uit ...
Hier hetzelfde verhaal, gekocht omdat ze vervangen moesten worden maar hij weigert speen 3 en weet precies welke maatje 2 is 😅.

2 jaar geleden

Oh wat een fijne topic! Onze zoon weigert pertinent speen 3 en spuugt hem ook uit. Vroeg me al ah of andere kindjes dit ook hadden en of het kwaad kon bij maat 2 te blijven