29 Reacties

3 jaar geleden

Ik ga er vanuit dat dit nog maat 1 is dan? Dan is het tijd voor maat2. 6 tot 18maanden 😉 die zijn groter, kijken of het hem dan nog lukt 😂

3 jaar geleden

Mijn zoontje doet dit af en toe. Bij hem op de kinderopvang is er een kindje dat constant zo rondloopt dus ik heb een vermoeden dat hij het daar heeft opgepikt. 😅

3 jaar geleden

Reactie op Corine-24

Ik ga er vanuit dat dit nog maat 1 is dan? Dan is het tijd voor maat2. 6 to ...
Zelf met maat 2 lukt het! 🙈😅

3 jaar geleden

Reactie op JokeVB

Zelf met maat 2 lukt het! 🙈😅
🤣

3 jaar geleden

Hahaha de mijne doet dat ook! Hij doet zo raar altijd met die speen😂😂 k vraag me altijd af hoe dan😂. Mijn schoonmoeder zegt ook altijd "ik heb nog nooit een kind zo raar zien doen met een speen"😂. Kleine van mn broer zag ik t laatst ook doen dus k denk dat t aan de spenen ligt ofzo..

3 jaar geleden

is dit nog wel verantwoord, misschien speen veranderen

3 jaar geleden

Herkenbaar! Mijn zoontje doet het dan alleen met de onderzijde van de speen 🙈

3 jaar geleden

İk doe er altijd een speenkoord om dan lukt het hem niet. Zodra hij slaapt gaat speenkoord eraf, snachts doet hij het ook niet :) gelukkig

3 jaar geleden

Reactie op JokeVB

Mijn zoontje doet dit af en toe. Bij hem op de kinderopvang is er een kindj ...
😅🤪 begint al vroeg haha !

3 jaar geleden

Hier ook!! Maar hij doet het ook met z'n dr. Browns flessen. Hij stopt dat hele bovenstuk in z'n mond.. hij heeft ook regelmatig z'n mond heel wijd open uit het niets alsof hij heel verbaasd is.. snap er niets van, zal wel iets te maken hebben met het ontdekken van zn mond ofzo hahaha

3 jaar geleden

is dit nog wel verantwoord, misschien speen veranderen
Ik denk dat als het met een bibs lukt dat het met een avent of difrax net zo goed lukt

3 jaar geleden

Mijn zoontje van 7 maanden doet dit ook. Speen 2 van bibs ... heeft vandaag een speen van difrax, merk dat hij deze niet zo makkelijk in zijn mond krijgt, maar hij moet er erg aan wennen / ben dus benieuwd vannacht 😩😩

3 jaar geleden

Reactie op Corine-24

Ik ga er vanuit dat dit nog maat 1 is dan? Dan is het tijd voor maat2. 6 to ...
Nope gewoon maat 2 al

3 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Ik denk dat als het met een bibs lukt dat het met een avent of difrax net z ...
Klopt hij doet het met alle spenen op dit moment. Misschien zijn het wel de tandjes .. aangezien hij overal gericht op wilt kauwen 😅

3 jaar geleden

Ik heb nu deze gekocht, en hiermee doet/lukt het hem niet😉 ... wel is het ff wennen een andere speen

3 jaar geleden

Ik heb wel een nieuw doorkomend boventandje ontdekt vandaag!

3 jaar geleden

Hier ook, al 5x vast gezeten 🥺

3 jaar geleden

Reactie op Chey-24

Hier ook, al 5x vast gezeten 🥺
Lijkt me dood eng 😶

3 jaar geleden

Reactie op boymama

Ik heb nu deze gekocht, en hiermee doet/lukt het hem niet😉 ... wel is het ...
Deze zijn ook leuk!!

3 jaar geleden

Wow wat eng! Ben ik blij dat we onze dochter al gelijk van de speen af hebben, ik zou geen oog dicht durven doen snachts 😅 Wij hebben ook bibs gebruikt.