16 Reacties

VRIEND

3 jaar geleden

Haha ik zag het ook op de site, heb ook wat dingen gescoord 馃槄

3 jaar geleden

Ik ook... mijn bestelling ligt klaar die ga ik morgen ophalen

3 jaar geleden

Hahaha ook ik heb een hele bestelling geplaatst. Komt morgen binnen. 馃檲

3 jaar geleden

Ik heb toevallig nog luiers nodig... Gelijk even kijken 馃槣

3 jaar geleden

Jaaa zo leuk! Ik heb ook ingeslagen 馃榿 Maar moest me ook wel inhouden 馃檲

3 jaar geleden

Reactie op Lausje

Jaaa zo leuk! Ik heb ook ingeslagen 馃榿 Maar moest me ook wel inhouden 馃檲
Super leuk!!! Hoe zijn de rompers van kwaliteit? Ik heb eerder bambino gehad, die waren na 1x wassen een maat gekrompen 馃ぃ De sokken heb ik ook, zijn 1 van de weinige sokken die blijven zitten 馃憣馃憣馃憣

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Cindy1986

Super leuk!!! Hoe zijn de rompers van kwaliteit? Ik heb eerder bambino geha ...
Nou ik vind het fijne kwaliteit vooral de rompertjes en de sokken 鈽猴笍

3 jaar geleden

Ik heb ook een bestelling geplaatst馃ぃ! Gister nog 2 filialen langsgereden voor de slaapzakken. Vond het wel lastig want mijn dochtertje zit in maat 74 maar de slaapzakken waren 68/80 of vanaf 86. Ben uiteindelijk maar voor 86 gegaan.

3 jaar geleden

de rompers zijn heel fijn. alleen ze trekken wel heel erg pluisjes aan. me zoontje had een fleese pakje aan van nike. alles zat helemaal onder. van de week ookal met zijn pyjama. van de prenatal. deze is zo vaak gewassen maar toch zat ie helemaal onder

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Ik heb ook een bestelling geplaatst馃ぃ! Gister nog 2 filialen langsgereden v ...
Mij zoontje zit nu ook op maat 74 en soms 80 met truitjes Ik heb ook gwn 86 genomen Beter ruim dan strak zitten en uiteindelijk niks aan heb

3 jaar geleden

Lief dat je dit deelt, ben gisteren meteen naar de Kruitvat gegaan en gelukkig nog 2 slaapzakken en 2 rompertjes kunnen scoren馃榿

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op SENA5

Lief dat je dit deelt, ben gisteren meteen naar de Kruitvat gegaan en geluk ...
Aaah wat fijn 馃槂

3 jaar geleden

Zo vervelend dat alles al voor de aanbiedingen in gaan in de winkels ligt waardoor alles zo snel uitverkocht is. Had graag nog wat willen scoren. Maar kom niet verder dan het aankleedkussenhoes helaas 馃槩

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op lynne-24

Zo vervelend dat alles al voor de aanbiedingen in gaan in de winkels ligt w ...
Ja ik vond dat ook kon maar 1 setje romper vinden Had graag ook die andere met rock nog wat op Maar miss hebben ze het nog via internet

3 jaar geleden

Reactie op lynne-24

Zo vervelend dat alles al voor de aanbiedingen in gaan in de winkels ligt w ...
Ik heb vroeger bij de kruidvat gewerkt als verkoopmedewerker, mijn tip is, als je weet dat er zo'n actie aankomt, ga eind zaterdagmiddag of zondag langs de kruidvat. Dan liggen ze er meestal al omdat de ploegen vaak zaterdagssavonds of zondagsmorgens de vakken vullen.

3 jaar geleden

Zelf bij de Kruidvat gewerkt en per filiaal is het verschillend wat er binnen komt. Sommige filialen kiezen er voor om het wel pas als het in de actie gaat in de winkel te doen maar sommige doen dit ook al op zaterdagavond of op zondag. Een tip, als je een Kruidvat voordeel kaart hebt kun je op zondag (avond meen ik) al de nieuwe acties bestellen. Zo heb ik niets mis gelopen van deze actie en alles online kunnen bestellen