7 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben 2 en heb me eigen ideetjes over dingen haha! Herkenbaar! Hier precies zo.. Jaxon is een schatje zijn ontwikkeling gaat top! Maar slapen.. is soms echt een ramp.. hij sliep eigenlijk altijd goed maar sinds een aantal maanden wil hij heel dichtbij ons zijn en dus bij ons slapen.. moeten we hem in slaap wiegen etc! Soms slaapt hij wel door tot 7.30 uur in ons bed.. maar net als vandaag is het gewoon 5.45 uur en begint mijn dag! 😅 Het zal weer zo'n fase zijn Ik merk wel dat hij het liefst niks wil missen en overal bij wil zijn..

2 jaar geleden

Reactie op Brenda83

Ik ben 2 en heb me eigen ideetjes over dingen haha! Herkenbaar! Hier precie ...
Hier precies hetzelfde, hij ontwikkelt zich goed en is een vrolijk ventje. Alleen wanneer hij naar bed moet, overdag of de avond is het constant huilen. Uiteindelijk geeft hij zich neer, maar hij wil ook niets missen. Ik vrees idd dat het een fase is, maar het is echt pittig!

2 jaar geleden

Hier hetzelfde !!! Hopelijk een korte fase?

2 jaar geleden

Hier is het slapen geen probleem, alleen overdag is alles NEE! De hele dag door 😅 ook als meneer z'n zin niet krijgt zet hij t op een krijsen totdat hij zijn zin krijgt 😑

2 jaar geleden

Hier hetzelfde! Mag blij zijn als het 6 uur is! Soms denk ik zou hij overdag te veel slapen en daardoor vroeg wakker zijn. Hij heeft z’n slaapjes echt nog nodig. Rond 11:30 is hij bek af. Slapen die van jullie nog overdag? En zo ja, hoe lang?

2 jaar geleden

Reactie op bianca0856

Hier hetzelfde! Mag blij zijn als het 6 uur is! Soms denk ik zou hij overda ...
Mijne slaapt overdag nog van 13 uur tot 14.30 uur. Ik lees wel dat je het middag slaapje beter niet voor 12 uur kunt starten.

2 jaar geleden

Ik denk dat het echt een fase is en er bij hoort op deze leeftijd.. mijn dochter van 2 is nu ook standaard tussen 6:00 a 6:30 wakker, blijft dan vaak wel even rustig zitten in bed maar dit moet ook niet al te lang duren😂 vaak leggen we haar in het weekend lekker tussenin dan rust ze toch nog lekker uit en wij ook haha. ‘s middags slaapt ze vaak van 12:30 tot 14:00/14:30 en ligt 20:00 op bed. Dan slaapt ze vaak ook wel snel. Er komt een tijd dat we weer kunnen uitslapen🫣