12 Reacties

4 jaar geleden

Ik lees in een ander topic dat je zoontje een half uur over de fles doet. Misschien is hij toe aan een andere fase speen

4 jaar geleden

Het is de orale fase van ontdekken van de wereld, tandjes ontwikkeling, handjes ontdekken, bijt bewegingen maken en enorm kwijlen! Mijn kleine dame heeft er ook al weken last van.....nou ja last! Inmiddels overgestapt op een andere fles met een steviger speen omdat ze haar Difrax speen met 1 bijtbeweging onbruikbaar maakte! Het is mijn eerste kindje, dus verassingen, verassingen, maar ontzettend leuk die ontdekkingstocht!

4 jaar geleden

Mijn zoontje is 9 mei geboren en doet dit ook... Mond check zie 2 tandjes😳 Ik dacht dat die ging duimen heel zijn vuistjes gaan ook zijn mond in.. en dan dat kwijlen😄 Zie je een wit puntje? Of voel je met je vinger een bobbeltje?

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Chanel01

Mijn zoontje is 9 mei geboren en doet dit ook... Mond check zie 2 tandjes ...
Ik heb net gekeken en ik zie 2 witte puntjes 1 helemaal achter bovenste kaak rechts En 1 onder in het midden 🙂🙂🙂 Dankjewel voor je tip. Moet ik dan nu eindelijk al bijtringen gebruiken en dentinox?

4 jaar geleden

Reactie op cinthia

Ik heb net gekeken en ik zie 2 witte puntjes 1 helemaal achter bovenste kaa ...
Ik heb een bijtring maar dat doet hij nogniet... vooral zijn handjes speen en fles en doekjes gaan zn mond in... Ik zit meer te denken moet ik nu al bij mijn kind van 11 weken tanden poetsen?🤣

4 jaar geleden

Die van mij bijt op mijn tepel... En trekt eraan... Bijtring groot succes!

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Chanel01

Ik heb een bijtring maar dat doet hij nogniet... vooral zijn handjes speen ...
Bijtring net geprobeerd hij lacht alleen maar als ik die ding in doet Goeie vraag dat weet ik ook niet je kan het vragen aan je cb

VRIEND

4 jaar geleden

Achter lukte niet meneer blijf niet stil liggen en iedere keer zijn tong er voor 😆

3 jaar geleden

Reactie op cinthia

Achter lukte niet meneer blijf niet stil liggen en iedere keer zijn tong e ...
En was dit het?🙈

VRIEND

3 jaar geleden

En was dit het?🙈
Sorry dat ik nu pas reageer zie nu pas je reactie🙈 Ja het waren zeker tandjes ondertussen heb mij zoontje al 7 tandjes

3 jaar geleden

Zo de mijne bijt nu op spenen en zo. Alsof haar leven er vanaf hangt.... zullen ze boven tanden wel zijn

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Zo de mijne bijt nu op spenen en zo. Alsof haar leven er vanaf hangt.... zu ...
Zijn het haar eerste tandjes? Meestal krijgen ze eerst boven 2 voortanden Mij tip wel opletten dat ze niks kapot bijt aan de speen en eigenlijk zodra ze gaan bijten gelijk er uit halen anders kan je spenen blijven kopen Eerst had ik ook zo iets van laat hem maar gaan maar kon iedere keer weer nieuwe kopen