14 Reacties

5 jaar geleden

1 klein ontvelde manderijnpartje toevoegen in je fuithapje! Helpt echt goed!

5 jaar geleden

Bij de cb gaven ze ook als tip om gedroogde pruimen te laten weken in water.. en paar lepels van dat water te geven.. alleen heb ik dat niet geprobeerd

5 jaar geleden

Deze maakt het hier wel wat los馃槉

5 jaar geleden

Reactie op MoBa

1 klein ontvelde manderijnpartje toevoegen in je fuithapje! Helpt echt goed ...
Goeie, die heb ik nog niet eerder gehoord !

5 jaar geleden

Appelsien, pruim en rijpe banaan

5 jaar geleden

Van courgette wordt het hier altijd een flinke derrie. Kan me voorstellen dat als je het zonder schil doet, dat 't dan helemaal als een trein gaat.

5 jaar geleden

Hier flinke obstipatie sinds de hapjes, mijn zus zei kiwi geven maar weet niet of dat mag.

5 jaar geleden

Dus de tips zijn hier ook welkom:)

5 jaar geleden

Ella鈥檚 kitchen pruimen zakje pure pruimen. Binnen een uur heb je een bommetje 馃槂

5 jaar geleden

Hier zoete aardappel

5 jaar geleden

Hier flinke obstipatie sinds de hapjes, mijn zus zei kiwi geven maar weet n ...
Nee, kiwi mag pas vanaf 12 maanden ivm kans op allergie毛n en rijping van de darmen.

5 jaar geleden

Appelsien en mango en als ze ouder zijn kiwi. Mijn eerste zoontje had vaak last van harde stoelgang en mocht geen banaan eten (zeker niet als ze bruine plekken had) en zeker geen wortel! Venkel als groentehapje werkte ook maar dat is niet zo lekker. De venkelthee van Olvarit dronk hij wel.

5 jaar geleden

Hier was ze wat verstopt (bijna 6 maand) en krampjes weer hierdoor, dus nu paar potjes pruimen baby voeding gehaald. Gisteren half potje gegeven en vandaag poept ze eindelijk weer na paar dagen niks! (TMI: waren eerst hele harde keuteltjes, maar net al wat zachter gelukkig) Net nog 1/4e potje gegeven en hopen dat het nu helemaal over is en ze zich weer goed voelt! 馃コ

5 jaar geleden

Hier gaat de 馃挬 goed met conference peer zonder schil. Ik meng het hapje dan met een ruime theelepel rijstebloem, anders is het weer te waterig voor mijn dochtertje 馃檲