28 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op vmschr

Ja wij hebben dus ook een kind zonder tanden.. roepen al een half jaar dat ...
Er komt een moment dat je wel gelijk gaat hebben dat er eentje doorkomt! 😉

3 jaar geleden

Reactie op Fabii

Er komt een moment dat je wel gelijk gaat hebben dat er eentje doorkomt! 😉 ...
Haha dat geloof ik ook wel! Zal nu wel niet lang meer op zich laten wachten. Zien er onderin 2 goed zitten en zit al een bobbeltje.

3 jaar geleden

Hier ook geen spuitluiers. Eet nu graag yoghurt of graag kwark met fruit .

3 jaar geleden

Reactie op vmschr

Haha dat geloof ik ook wel! Zal nu wel niet lang meer op zich laten wachten ...
Haha, kijk! Voor je het weet herken je je eigen baby niet meer, zo'n ander gezicht met ineens tandjes! Hopelijk heeft je kleine niet te veel last ervan!

3 jaar geleden

Die van ons is nu voor de tweede x aan het rommelen.. een paar maanden geleden kwam de eerste door en een week later de 2de. Nu sinds een week weer elke dag koorts gehad, rode wangen, huilerig en hele vieze zure luiers.. snachts heel veel wakker en korte dutjes overdag. Best pittig deze x! Ik hoop echt dat ze snel doorkomen🤞🏻

3 jaar geleden

Reactie op DaniekvDijk

Die van ons is nu voor de tweede x aan het rommelen.. een paar maanden gele ...
Hier ook boven komen ze alle 4e door....ze kan soms zo boos worden

3 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Hier ook boven komen ze alle 4e door....ze kan soms zo boos worden
Oh wij hebben dit hier precies ook gehad 6,7 weken geleden: 4 tegelijk boven. Heel boos uit het niets, van de pijn denk ik. En overal op knagen. Tafelpoten, stoelpoten, box, en als wat ie in handen kreeg. Rond de 6maanden kwamen hier eerst de twee voortandjes onderin door. Liiiiiiters kwijl! Echt niet normaal. Gelukkig begon hij toen net met tijgeren en veegde zo het grootste deel weer op hahaha...

3 jaar geleden

Reactie op Fabii

Haha, kijk! Voor je het weet herken je je eigen baby niet meer, zo'n ander ...
Sinds gisteren hele nachten spoken, koorts/verhoging.. maar ook heel verkouden en sprongetje. Dus denk combi van alles wat je maar kan bedenken 😂 Gelukkig tussendoor wel vrolijk.