19 Reacties

6 jaar geleden

Jep! Ik zit op 9+2 En ook al de 2e kuur sinds ik zwanger ben. Sowieso altijd al gevoelig geweest voor blaasontsteking... mijn verloskundige zei dat er bij een blaasontsteking tijdens de zwangerschap altijd een kweek gemaakt moet worden. Omdat het bij zwangeren lastiger te ontdekken is... Heb gelukkig geen last van de antibiotica. T is alleen jammer dan je tijdens de kuur geen urine kan inleveren voor MoedersvoorMoeders...

6 jaar geleden

Ja ik heb ik ook blaasontsteking gehad en ik ben toen ook echt beroerd geweest, het voelde ook echt anders dan normaal. Goed drinken en bij aandrang gelijk plassen en vraag even aan je verloskundige of je vit. C mag hebben. Het is kut maar je moet er doorheen.

6 jaar geleden

Hoe kan je dat blaasontsteking herkenen als je zwanger bent??? Ik heb al 3a 4 dagen licht ros/bruin afscheiding zou dat een blaasontsteking zijn ?

6 jaar geleden

Ik heb geen ervaring met blaasontsteking tijdens zwangerschap maar wel met het wegdrinken van een blaasontsteking. Misschien heb je daar wat aan. Dit was twee jaar geleden. Ik had het vermoeden van een blaasontsteking en dit werd door de huisarts bevestigd. Het was vrijdag dus heb de antibiotica wel opgehaald voor t geval dat het me niet zou lukken om het weg te drinken. Maar heb ook direct bij De Tuinen cranberry pillen gekocht. De goedkoopste van het eigen merk met zo veel mogelijk cranberry. Ik weet niet meer hoeveel ik er per dag nam maar in combinatie met cranberry sap en heel veel water drinken heb ik maandag opnieuw mijn urine laten testen. Geen blaasontsteking meer. Blij dat ik die antibiotica had kunnen laten staan, liever geen pillen als het ook zonder kan. Sterkte iig!

6 jaar geleden