45 Reacties

3 jaar geleden

Probeer eens een maat groter dan je nu hebt 馃槈

3 jaar geleden

Ik had hetzelfde probleem. Ik had eerst maat 4 van de kruitvat. Nu 4+ en hij lekt niet meer door!

3 jaar geleden

Of een overbroekje erover

3 jaar geleden

Wij gebruiken de pampers dry nights pants 4+.. werkt bij ons perfect... maar volgens mij heb je die ook al gebruikt

3 jaar geleden

Een iets los zittende romper kan ook helpen. Als de luier vol begint te worden dan drukt het tegen de strakke romper aan

3 jaar geleden

Rompertje open laten ipv dicht doen 馃槈

3 jaar geleden

Wij hadden precies hetzelfde. We verschonen hem nu standaard elke avond om 22 a 23 uur. Dit doen we in zijn bedje, hij wordt dan half wakker maar slaapt zo weer verder. Het is helaas niet anders, hij blijft in ieder geval nu wel droog.

3 jaar geleden

Reactie op Irene94

Wij hadden precies hetzelfde. We verschonen hem nu standaard elke avond om ...
Goede tip thanks!

3 jaar geleden

Reactie op MonikaKnobel2019

Rompertje open laten ipv dicht doen 馃槈
Thnx ook een goede

3 jaar geleden

Reactie op Wen-25

Of een overbroekje erover
Goede thanks

3 jaar geleden

Grote maat romper en luier helpt hier! Ook bij de oudste. Romper zit vaak net te straks bij de randen om de benen en zorgt sneller voor doorlekken

3 jaar geleden

Wasbare luier met wollen overbroekje馃グ

3 jaar geleden

Wij hebben gemerkt dat het alleen gebeurd wanneer zijn romper te strak zit of wanneer hij een pyama broek aaheeft

3 jaar geleden

Ik had dit met pampers ook, daarna meteen overgestapt op huggies. Super tevreden mee. Buikslapende baby die nooit meer is doorgelekt 鈽猴笍

3 jaar geleden

Bij ons werkt alleen de pampers baby dry, elke ochtend droog en mijn zoontje slaapt heeeel lang , van 19.00 tot 9/half 10

3 jaar geleden

Reactie op lennypiepje

Wasbare luier met wollen overbroekje馃グ
Als je echt niet openstaat voor wasbaar kan je ook een wolbroekje aantrekken over de wegwerp

3 jaar geleden

Update: vannacht eerste nacht zonder romper vast te knopen en niet doorgelekt. Onwijs bedankt voor deze tips! Ik had er zelf nooooit opgekomen. Thanks mamas!

3 jaar geleden

Wij gebruiken 2 maten groter. Normaal heeft hij 4+. In de nacht trekken we hem nu maat 6 aan. Nu elke ochtend droog.

3 jaar geleden

Ik had dit ook, en telkens wanneer hij door lekte, probeerde ik een maar groter en nu lekt die niet meer door. Ondanks dat er staat minimaal zoveel kg, ik kijk daar bijna niet naar, als die s ochtends nat is gewoon maatje groter 馃槉

3 jaar geleden

Reactie op Janssen_kirsten

Wij gebruiken 2 maten groter. Normaal heeft hij 4+. In de nacht trekken we ...
Thnx voor de tip!