45 Reacties

3 jaar geleden

Ja een maat groter werkte bij ons , maar de luiers van huggies waren bij ons de enige die hielpen. Wij hebben een buik slaper... Huggies doekjes daar in tegen zijn verschrikkelijk (Vind ik persoonlijk.) Maar huggies luiers zijn qua kosten ook niet goedkoop (verwacht je) dus wij doen die echt alleen voor de nacht en overdag gewoon pampers.

3 jaar geleden

Hier geen doorlekker maar wel een overvolle luier in de ochtend! Dus ook laatste dagen tussen 5/half 6 al wakker... hielp een maatje groter ook qua iets langer slapen?

3 jaar geleden

Wat bij ons hielp wat pampers baby dry luier en dan een pampers baby dry broekje erover heen .

3 jaar geleden

Reactie op Izzy

Wat bij ons hielp wat pampers baby dry luier en dan een pampers baby dry br ...
Beide dan van dezelfde maat of het broekje 1 maat groter?

3 jaar geleden

Wij hebben ook alles geprobeerd, het enige wat hier helpt is een extra keer verschonen in z'n slaap, rond 22:00

3 jaar geleden

Ik had ook van alles geprobeerd. Las toen op een forum dat iemand het had over Pampers Premium protection pants. Die doe ik over een gewone luier. Dit doe in nu al paar maanden en geen keer meer doorgelekt.

3 jaar geleden

Ik doe nu om 00 00 nog verschonen, huilende baby... Arme schat en in de ochtend km 09.30 voor alsnog helemaal nat. Ik weet het niet meer hoor pff 馃槄 Hij slaapt van 1900 tot 09.30, altijd goed gegaan.

3 jaar geleden

Grotere maat luier helpt hier altijd als ze begint door te lekken!

3 jaar geleden

Ik had dat probleem ook met mijn zoontje. Ze zeiden tegen mij laten slapen zonder romper. En volgende ochtend was die helemaal droog! Hier helpt het. Misschien heb je er iets aan!.

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op MonikaKnobel2019

Rompertje open laten ipv dicht doen 馃槈
Dit heeft bij mij goed geholpen

3 jaar geleden

Reactie op alii

Dit heeft bij mij goed geholpen
Heb je dan wel een pyjama broekje aan gedaan of met een open romper in de slaapzak?

3 jaar geleden

Nou, sinds ik de gouden tip van hier heb gevolgd door de romper gewoon open te laten is mijn zoontje geen 1 keer meer doorgelekt. Overigens heb ik grotere maten rompers gekocht just ik case馃槀

3 jaar geleden

Wij doen de pamper pants ipv luiers, werkt beter heb ik het idee

3 jaar geleden

Bij ons helpt kruidvatluier een maat groter!

3 jaar geleden

Wij hebben dit alleen de eerste maanden gehad. Ik heb toen luier boosters gekocht. Een soort groot maandverband. Helemaal droog!

3 jaar geleden

Heb je al eens een herbruikbare luier geprobeerd voor s nachts? Ik gebruik ze zelf niet, maar een vriendin van mij wel. Ze heeft nooit lekjes met de herbruikbare en als ze een gewone luier gebruikt altijd lekken.. misschien kan het iets zijn voor snachts ?

3 jaar geleden

Pampers pants 1 maat of 2 groter nemen snachts. Hier een buikslapertje die smorgens altijd lekte.

3 jaar geleden

Reactie op levvie

Update: vannacht eerste nacht zonder romper vast te knopen en niet doorgele ...
Dit ga ik ook proberen! Hij draagt nog maat 4 overdag maar voor de nacht ga ik nu broekjes kopen in maat groter en doe een shirtje en shorts aan ipv romper. Ben heel benieuwd! Elke ochtend alles nat hier. Wasbare luier snachts lekt niet door maar hij is dan zo lang nat dat zijn huidje helemaal rood is en uitslag erop.

3 jaar geleden

Je kunt ook de plus luiers nemen, bijv Kruidvat plus, en dan een wolbroek eroverheen. Lijkt enorm veel gedoe met lanoliseren etc, maar eigenlijk is het gewoon: leg broek in een bak met vettig water en wacht 24 uur ;). Sindsdien nooit meer lekken en een blij ventje. Met wasbare nacht luiers (anavy) hielden we het met wolbroek ook goed de hele nacht, maar kreeg hij sneller uitslag. Overdag zijn we wel volledig wasbaar :)

VRIEND

3 jaar geleden

Ik heb idd ook maatje groter gekocht en toen was het goed馃榾