13 Reacties

4 jaar geleden

Ps: ik bedoel met afgelopen weekend dus nu een week geleden.

4 jaar geleden

Idd even contact opnemen met je verloskundige!

4 jaar geleden

Bah wat vervelend... denk je alles wel gehad te hebben... Ik zou zeker even de verloskundige bellen! Die kunnen snel antwoord geven of het iets normaals is of niet en tot 6 weken na de bevalling zijn zij hiervoor ook beschikbaar! Hoop voor je dat het snel over is!

4 jaar geleden

Het zou ook kunnen dat je menstruatie weer op gang komt en je nu je eerste menstruatie hebt? Maar ik zou sowieso de verloskundige morgen even bellen

4 jaar geleden

Ik heb ongeveer hetzelfde. Op 12 mei bevallen. Na ongeveer een week nog heel licht bruinige afscheiding. Sinds afgelopen dinsdag (3 weken) ineens last van helderrood bloedverlies met kleine stolsels. Het bloedverlies neemt toe en ik draag inmiddels zelfs weer kraamverband. Gisteren de verloskundige gebeld en aangegeven dat ik ook sinds een paar dagen last heb van zeurende buikpijn. Volgens de verloskundige (Gisteren gebeld) mag het tot 6 weken duren en hoef ik pas te bellen als ik elk half uur een kraamverband vol heb of de stolsels echt fors groter worden.. Ik zou je voor de zekerheid toch adviseren om te bellen, zeker als je twijfelt. Ik vertrouw het eigenlijk ook niet helemaal.

4 jaar geleden

Hier bevallen op 8-5 na 2 en halve week bijna geen bloedverlies meer tot 5 dgn geleden helder rood bloed verlies. Gebeld met gynaecoloog en die zegt dat het mag zolang het maar niet te heftig is en geen stolsels zijn. Het komt waarschijnlijk omdat er van binnen toch weer iets stuk is gegaan door het vele bewegen.

4 jaar geleden

Ik ben 6 dagen na de bevalling met spoed naar het ziekenhuis gebracht, omdat ik nog resten had zitten en ineens heel hevig begon te bloeden met grote stolsels erbij. Waren uiteindelijk twee kleine stukjes placenta die daar voor zorgden. Zou zeker even contact opnemen met de verloskundige. Als er meer is blijven zitten (kleine stukjes kan ook), kan je daar heel ziek van worden. Zeker ook in combi met het helderrode bloed. Ze dragen tot 6 weken na de bevalling zorg voor je en mijn verloskundigen zeiden altijd dat ik altijd kon bellen als ik ergens over twijfelde. Beter een keer te veel gebeld dan te weinig.

4 jaar geleden

Zou gewoon even bellen :). Succes!

4 jaar geleden

Reactie op Sandraaa

Ik heb ongeveer hetzelfde. Op 12 mei bevallen. Na ongeveer een week nog hee ...
Als je het niet vertrouwt zou ik toch erop aandringen om een echo te laten maken. Veel helderrood bloedverlies is echt wel een reden om het te laten controleren. Zeker als je ook nog buikpijn hebt. Ik verloor 2 weken na de bevalling ineens veel bloed en een paar grote stolsels. Geen koorts, geen buikpijn. Maar er bleek wel een placentarest te zitten die middels curettage verwijderd is. Een week later ineens weer veel bloedverlies (echt een grote golf). Weer geen koorts, nu wel krampende buikpijn. Toen zagen ze op de echo dat er een stolsel van 4 bij 6 cm in mn baarmoeder zat. Die zorgde ervoor dat het bloeden in de baarmoeder niet stopte en ook niet afgevoerd kon worden. Dat is weggehaald middels zuigcurettage. Hopelijk is het nu echt voorbij.

4 jaar geleden

Hier hetzelfde... 13mei bevallen met spoed keizersnede... As woensdag moet ik naar gyn voor echo om te kijken of er nog wat is blijven zitten. Ik zou gewoon even bellen voor een afspraak, dan kunnen ze je misschien ook gerust stellen als het er allemaal goed uit ziet!

4 jaar geleden

Dank jullie wel! Ik ga morgen toch maar even bellen!

2 jaar geleden

Reactie op zonnestraaltje

Dank jullie wel! Ik ga morgen toch maar even bellen!
En weet je wat het is?