7 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben hem ook, er is ook nog een verkleiner voor maar die zit er bij ons al niet meer in...onze meid is 16 weken en we gaan beginnen met oefenhapjes, dus vanaf dan gaat de stoel ook regelmatig gebruikt worden. Vanaf 12 weken zat ze er bij ons in tijdens het avond eten om alvast te wennen

5 jaar geleden

Hallo wij gebruiken de stoel al sinds onze kleine 6 weken is. Hij is nu bijna 15 weken. We hebben er wel een stoelverkleiner in zitten. Het is verschillend soms zit hij er graag in en soms niet .
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

VRIEND

5 jaar geleden

Kun je van geboorte af gebruiken in lig stand maar ik wacht ermee dat ze der eerste fruithapje krijgt😊

5 jaar geleden

Wij gebruiken hem af en toe vanaf 6 weken. Ze vind het prachtig. Maar wel met zitverkleiner natuurlijk

VRIEND

5 jaar geleden

14wkn hebben het blad eraf gehaald en heel klein stukje na achter gekanteld😊

5 jaar geleden

Reactie op JDR

14wkn hebben het blad eraf gehaald en heel klein stukje na achter gekanteld ...
Bij ons hetzelfde 😉

5 jaar geleden

Ik heb de zitverkleiner van de maxi cosi in mijn kinderstoel gedaan. Toen zat ze goed 🙂