11 Reacties

3 jaar geleden

Was gevallen?

3 jaar geleden

Reactie op Haniyah

Was gevallen?
Nee dat niet… Hoofdje is natuurlijk nooit helemaal glad met deze leeftijd. Maar voelt gek twee zachte bobbels… zelf heb je daar twee harde bobbels zeg maar waar je hoofd begint net boven de nek. Lastig uitleggen 🤭

3 jaar geleden

Ik herken wat je zegt. Zoontje is bijna 15 maanden en ik voelde toevallig gisteren hetzelfde voor het eerst. Schrok er eerst een beetje van. Aan de andere kant zit idd hetzelfde. Alleen bij mijn zoontje ietsje minder goed te voelen als de andere kant.

3 jaar geleden

Reactie op Insuba

Nee dat niet… Hoofdje is natuurlijk nooit helemaal glad met deze leeftijd. ...
Volgens mij dat gaat zelf weg.. Sommige het kindje wel en niet..

3 jaar geleden

Ik had vorige week het zelfde en vroeg me dat ook af! Inmiddels ben ik ervan overtuigd dat het hartstikke normaal is! Luna is gisteren heel lelijk gevallen op de opvang. Zodanig dat ze op de spoedkinderafdeling werd opgenomen en een hersenscan kreeg. Ik heb dit toen ook gewoon gevraagd.....hartstikke normaal! No worries dus! De hersenscan was trouwens positief, dus geen schade. Wat wel door de scan aan het licht kwam was een middenoor ontsteking met ontstoken bot. Waarvoor we alsnog moeten blijven.

3 jaar geleden

Dat is geruststellend om te horen! Maar wat schrikken gisteren voor jullie meisje, veel beterschap!

3 jaar geleden

Reactie op JvHE

Dat is geruststellend om te horen! Maar wat schrikken gisteren voor jullie ...
Dank je wel! ❤

3 jaar geleden

Reactie op Brie

Ik had vorige week het zelfde en vroeg me dat ook af! Inmiddels ben ik erva ...
😦 flinke smak was het dan zeg, fijn dat alles goed is! Op de oorontsteking na natuurlijk. Beterschap en hopelijk mogen jullie snel naar huis!

3 jaar geleden

Reactie op Fabii

😦 flinke smak was het dan zeg, fijn dat alles goed is! Op de oorontsteking ...
Ja ze is heel lelijk gevallen. En hoe dan, hoe heeft het kunnen gebeuren...vraag ik me af. Maar eerst het ziekenhuis mogen verlaten....

3 jaar geleden

Goed te lezen dat dit normaal is. Ik houd het even in de gaten… vind wel apart gezicht die bobbels… @brie, dat was schrikken zeg. Fijn dat het uiteindelijk meevalt

3 jaar geleden

Reactie op Brie

Ja ze is heel lelijk gevallen. En hoe dan, hoe heeft het kunnen gebeuren... ...
Heb je dat nog niet gehoord van het kdv? Hier laatst onze kleine met twee flinke bulten en een wond op zijn voorhoofd opgehaald. Hij trok een krat houten speelgoed van een kastje en dat klapte op zijn hoofd. Dat was nog niet eerder een kindje 'gelukt', zeiden ze. Krat staat nu ergens anders... Ongeluk zit in een klein hoekje maar blijft soms wel een dubbel gevoel.