12 Reacties

4 jaar geleden

Haha ja heb ik ook! En ook vaak tijdens t bukken enzo!

4 jaar geleden

Ja hoor! Heb 's nachts al een paar keer naast bed gestaan na geborrel. Voor mij klonk het alsof er lucht bij water kwam waardoor ik het idee had er een scheur in de vruchtzak zat of iets dergelijks 😅 maar elke keer vals alarm.

4 jaar geleden

Reactie op Noekie

Ja hoor! Heb 's nachts al een paar keer naast bed gestaan na geborrel. Voor ...
Ja precies! Elke keer denk ik: zal het nu begonnen zijn...

4 jaar geleden

Ja bij mij net zo al een aantal dagen, soms ook wel een piepend geluid en dan lijkt het net alsof het de baby is! Het is in Ieder geval al druk bezig. vrijdag avond voor het eerst de vk gebeld omdat ik 1,1/5 uur last had van krampen die om de zoveel min. Terug kwamen. Dit bleken valse weeën tezijn. Maar het borrelen gaat lekker door. Ben nu 37 week

4 jaar geleden

Volgens mij zijn het wel de darmen, die krijgen nu opeens weer meer ruimte doordat de baby ingedaald is.

4 jaar geleden

Hier ook... kan het niet komen doordat je darmen overal en nergens zitten

4 jaar geleden

Ja hier ook dezelfde geluiden. Vamdaag 37+1 weken zwanger lees even mee

VRIEND

4 jaar geleden

Ja! Toevallig vanmorgen. Na een half uur was ik er wel klaar mee 😆 nu weer stil maar het blijft onrustig sinds gister (38wk)

4 jaar geleden

Jazeker. Soms als ik heel diep in adem borrelt het ook. Alsof dan door mn longen mn darmen in de verdrukking komen haha!

4 jaar geleden

Haha ik heb het ook vooral bij diep inademen. Het was weg nadat ik een boer liet😅

4 jaar geleden

Ik heb dit ook! Meestal ook op momenten dat het stil is ergens waardoor iedereen je aankijkt 🙃 het klinkt als zo'n hongergeluid en komt echt met regelmaat terug 😜

één maand geleden

Hoort borrelen bij een prille niet-wetende zwangerschap?