18 Reacties

3 jaar geleden

Ja! En ik geef geen borstvoeding! Ik merk wel dat het beetje bij beetje weer terugkomt, maar nog lang niet zo als het was.

3 jaar geleden

Deels zijn het hormonen, borstvoeding is op die manier een natuurlijke anticonceptie.. Als je af gaat bouwen komt er een giga hormoon swing en zou je libido ook weer een goede boost moeten krijgen. Ik vond tijdens zwangerschap bovendien mijn lijf zo in teken staan van moederschap dat ik er vrijwel geen zin in had omdat ik me niet vrouw voelde. Maar het verschilt enorm per vrouw!

3 jaar geleden

Hha ja ik ook hoor. Drama! Nu ik weer ongesteld wordt komt het iets meer terug. Slapenloze nachten werken ook niet zo mee

3 jaar geleden

Erg herkenbaar zit op 9mnd en nog ver te zoeken🙈

3 jaar geleden

Ik geef gewoon fles voeding en het is bij mij na 9 maand ook nog ver te zoeken, onze dochter slaapt nog steeds niet door dus de gebroken nachten zijn er ook nog! Al lijkt het voor mij een ritme nu.. het helpt natuurlijk nooit echt.

3 jaar geleden

Herkenbaar. Net 2 weken terug 1e menstruatie weer gehad en afgelopen week voor het eerst weer zin.

3 jaar geleden

Herkenbaar, ik ben ook nog niet ongesteld geweest. Verwacht als ik dat ben dat het dan een beetje terug komt.

3 jaar geleden

Ik geef geen borstvoeding maar herken het ook. Heb het gevoel een enorme hormoondisbalans te hebben, bevalling nu 9 maanden geleden. Kan ook met ontzwangeren te maken hebben.

3 jaar geleden

Ook herkenbaar. Heb het idee dat flink wat nachtvoedingen en een slaaptekort ook niet echt meehelpen. En ik rommel sinds een paar weken met mijn schildklier (Graves), ook niet echt bevorderlijk. Ik voedde mijn oudste nog toen ik zwanger werd van de jongste. Het komt op een gegeven moment wel weer goed dus.

3 jaar geleden

Hier ook nog vollop BV en hetzelfde verhaal ;-) vond dit wel een interessant artikel: https://eurolac.net/borstvoeding-vruchtbaarheid-en-seksualiteit-3/

3 jaar geleden

Herkenbaar. Had ik ook echt. Ik ben nu net twee weken gestopt met borstvoeding en merk wel dat het weer terug komt gelukkig!

3 jaar geleden

Reactie op Boukje90

Ook herkenbaar. Heb het idee dat flink wat nachtvoedingen en een slaaptekor ...
Ik heb Hashimoto (hypo). Ontzettend gekwakkeld met mijn waardes na bevalling en afbouwen bv, maar ze gaan nu eindelijk beetje de goede kant met hoge dosis en dan komt er soms weer een klein beetje ‘zin’.. Maar het houdt niet over 🙈.

3 jaar geleden

Reactie op moes-24

Ik heb Hashimoto (hypo). Ontzettend gekwakkeld met mijn waardes na bevallin ...
Had jij al problemen met je schildklier voor je zwangerschap? Ik weet dit pas sinds oudejaarsdag. Vind het nu met medicatie echt nog wel zoeken. Voor de diagnose viel ik best wat af (wat ook wel welkom was na de zwangerschap). Nu heb ik het idee dat ik juist met het normaal eten toch al aankom. Dus heb het gevoel dat mijn dosis juist weer naar beneden moet. Begin maart weer bloed prikken en overleg met de internist.

3 jaar geleden

Jaa herkenbaar! 🙈 ik geef nu 10 maanden BV en mis hem ook haha. En indd, de slapeloze nachten helpen ook niet mee (zoon slaapt hier ook nog niet door). Eerste menstruatie had ik 2 maanden na de bevalling alweer 🤔 een korte periode vlak na de bevalling had ik wel heel veel zin, maarja toen kon het nog niet haha. Misschien dat het echt een hormoon dingetje is? 🤷🏽‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Meliha

Jaa herkenbaar! 🙈 ik geef nu 10 maanden BV en mis hem ook haha. En indd, d ...
Herkenbaar...vlak na de bevalling wqs de zin er ook maar toennhet weer mocht niet meer

3 jaar geleden

Hier is het ook nog steeds wel een beetje weg...

3 jaar geleden

Bij mij ook ver te zoeken helaas. Gelukkig begrijpt mijn vriend het wel, maar de relatie veranderd wel een beetje😅

3 jaar geleden

Ik mis onze intimiteit heel erg. Libido is laag, maar met momenten wel aanwezig. Bij mijn vriend lijkt deze echter volledig weg 😣 wat me onzeker maakt. Ik heb nog geen verleidingsactie geprobeerd haha maar dat gaat niet lang meer duren. Volgens mij is het ondertussen alweer 4 maanden geleden 🙈