Mijn zoontje is bijna 8mnd en geeft nog steeds bv. Ik werk 3 dagen in de week .Toen ik weer aan het werk ging moest ik iedere keer voor 3 voedingen kolven. Kolven zelf vind ik verschrikkelijk. Maar als ik dan mijn zoontje helemaal blij zie zijn als hij weer borstvoeding krijgt. Weet ik weer waarvoor ik het doe. Ik werk in de zorg en heb van meerdere mensen de vraag gekregen waarom ik nog kolf en waarom hij nog zo vaak gevoed moet worden. Want de vriendin van een vriendin haar vriendin... je kent het wel. Die gaf haar baby nu nog maar 4x borstvoeding op een dag(met 15 weken) en ik nog 6 a 7 voedingen. Dus of ik niet wat minder voedingen kon geven🙈. Of de opmerking kolf je nog steeds, tot wanneer mag dit? Ik t/m 9 mnd. Oh en hij is nu 8,5mnd?.... Nee 6mnd, zucht...🤯 Toen heb ik even opgezocht op hoe veel recht ik heb op kolven dit is een kwart van je werkttijd. Daar kwam ik bij lange na niet aan. Dus gezegd dat ik anders zo lang weg zou blijven als ze niet op gingen houden met zeuren. Erg vermoeiend.... En dat mijn zoon gewoon bv krijgt en ik rekening hou met hem en hem niet in een schema duw. Nu zijn ze opgehouden... maar leuk is het niet. Ik ben nu langzaam aan de voedingen aan het afbouwen voor vaste voeding en kijk wel hoe lang de bv straks nog wil sochtends en savonds tot dat hij het niet meer wil. Hoe gaat het bij jullie op het werk met volledige bv en kolven. En hoe doen jullie het om de vaste voeding op te bouwen omdat je straks bij mnd 10 niet meer kan kolven behalve in je eigen tijd?
Alvast bedankt