21 Reacties

5 jaar geleden

Volg even mee 馃檲

5 jaar geleden

Tijdens het toeschietreflex kun je een paar seconden je tepel indrukken (deurbeltechniek :-)), misschien dat het lukt om daarna rustiger te drinken? Met mijn oudste was het ook altijd een knoeiboel. Ik zorgde dat ik de bovenste kledingkast omhoog kon doen voor het voeden. Dan knoeide ze weliswaar op mijn hemdje maar ging het droge/schone shirt/truitje daar vervolgens gewoon overheen na het voeden.

5 jaar geleden

Reactie op Fabii

Tijdens het toeschietreflex kun je een paar seconden je tepel indrukken (de ...
En inderdaad met hydrofielen onder de borst, over haar armpje anders zat zij ook nog onder elke keer....

5 jaar geleden

Reactie op Fabii

Tijdens het toeschietreflex kun je een paar seconden je tepel indrukken (de ...
Kledingkast moet uiteraard kledinglaag zijn, zie ik hahaha...

5 jaar geleden

Reactie op Fabii

Kledingkast moet uiteraard kledinglaag zijn, zie ik hahaha...
Haha ja ik dacht al zoiets 馃槃 thanks voor de tips

5 jaar geleden

Ik doe een spuugdoekje tussen mijn bh en borst de kleine meid heeft een slabbetje om en daarnaast hou ik een hydrofiele doek paraat voor als ze haar mond er af haalt en het spuit alle kanten op dan kan ik die er snel overheen leggen馃檲

5 jaar geleden

Spuug doekje houd ik onder de borst en over de borst bij de kleine, precies goede formaat. En nog een doekje voor als ie tijdens het toeschoeten heel enthousiast wil gaan lachen oid 馃槀

5 jaar geleden

Hier ook zo'n last van gehad! Hydrofiele doek tussen bh vond ik ook werken. Ik had voornamelijk ook dat mijn andere borst mee lekte terwijl hij dan aan de andere dronk. Uiteindelijk lekschalen als deze gehaald. Even in je bh stoppen en je kan wat erin loopt ook meteen bewaren! Bij mij liep er per voeding 60 a 100 ml in 馃檲 daarmee hele vriezer vol gestopt!

5 jaar geleden

Reactie op MamavanSiem

Hier ook zo'n last van gehad! Hydrofiele doek tussen bh vond ik ook werken. ...
Vergeet ik m erbij te doen... Zag alleen dat ze op bol.com nu alleen van medela hebben, die van mij waren iets goedkoper. Maar vind ze echt een aanrader!

5 jaar geleden

Reactie op MamavanSiem

Vergeet ik m erbij te doen... Zag alleen dat ze op bol.com nu alleen van ...
Handig, zoiets heb ik echt nodig.

5 jaar geleden

Reactie op MamavanSiem

Hier ook zo'n last van gehad! Hydrofiele doek tussen bh vond ik ook werken. ...
Ik lek op de een of andere manier onder/tussen deze schalen door. Gebruik jij ze op een bijzondere manier? Heb niet echt het idee dat er veel manieren zijn, maar toch wel het idee dat ik het fout doe 馃槄

5 jaar geleden

Reactie op Boukje90

Ik lek op de een of andere manier onder/tussen deze schalen door. Gebruik j ...
Er zit een kleine opening op de bolle kant, die goed aan de bovenkant plaatsen zodat wat je opvangt er niet uit loopt als je opstaat, beweegt of bukt (dit ook aantal keer gehad omdat het zo vol zat)! Door de opening kan je fijn in een bewaarzakje laten glijden! En voor voedingen in de nacht had ik een maatbeker op m'n nachtkastje staan en dan gooide ik die 's ochtends leeg (dat spaarde ik dan niet op, wilde in de nacht lekker in bed blijven). Als die schalen echt vol zitten is het nog een kunstje om ze zonder knoeien uit je bh te halen. Maar oefening baart kunst 馃槀

5 jaar geleden

Weet iemand hoe lang je eigenlijk borstcompressen moet gebruiken? Twijfel namelijk om er nog bij te kopen. Ik gebruik wasbare maar zit zo snel door mijn voorraad.. jari is nu bijna 10 weken oud.. zal wel nog de moeite zijn zeker om bij te kopen?

5 jaar geleden

Reactie op Jay2020

Weet iemand hoe lang je eigenlijk borstcompressen moet gebruiken? Twijfel n ...
Ik heb er inmiddels echt 40 ofzo, was even een uitgave. Deze zomer geen festivals dus mijn budget maar in zoogcompressen gestoken XD anders drink ik er bier van :p Tot nu toe blij met mijn uitgave, ik wissel lekker vaak door nu! En in elke tas heb ik er een paar zitten aks backup :)

5 jaar geleden

Reactie op Jay2020

Hangt ervan af hoeveel je lekt denk ik. Bij mij was het in het begin enkel bij de toeschietreflex dat de andere borst dan even mee deed. Ondertussen gebeurt dit nog zelden dus heb ik de kompressen niet echt meer nodig. Mijn dochtertje is nu 10 weken oud.

5 jaar geleden

Reactie op Jay2020

Ik begin met lekken zodra ik een baby hoor huilen ( any baby really) of als mijn partner me een knuffel geeft, of als ik met mijn eigen zoontje ergens ben en hij begint te kraaien dus voor de veiligheid draag ik ze gewoon XD

5 jaar geleden

Ik begin met lekken zodra ik een baby hoor huilen ( any baby really) of als ...
Joe! Hier ook 馃お

5 jaar geleden

Ik begin met lekken zodra ik een baby hoor huilen ( any baby really) of als ...
Haha. Bij jou is het dan wel heel erg 馃槢 maar weet je of dat zo lang kan blijven als dat je borstvoeding geeft?

5 jaar geleden

Reactie op Jay2020

Precies om deze rede heb ik maar 6 wasbare compressen en niet meer gekocht. In het begin had ik wel echt veel te weinig er aan De rest doe ik dan met die je eenmalig gebruikt. En merk dus nu dat ik steeds langer met ze kan doen, soms een hele dag dus als je eens in de 3 dagen een witte was doet heb je er genoeg aan. Doe nu denk al een maand met een pak weggooicompressen en hoef hierna denk ik geen nieuwe meer te kopen. Mn zoontje is bijna 10 wk.

5 jaar geleden

Kind gaat nu elke dag in bad. 1 dag met en 1 dag zonder zeep. Hij ruikt elke keer een beetje zuur馃槄. Maar laten leegspuiten op een hydrofiele doek en ik heb dmv blokvoeden mijn productie omlaag gekregen. Er staat dan ook minder spanning op de borst waardoor het niet meer als maar blijft spuiten