49 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Haniyah

Hoi alle moeders.. Mag ik een vraagje Hoe kindje van moeders, broodje eten ...
Ik heb ergens gelezen ook dat het niet erg is als je kindje zich een keer verslikt in iets kleins. Daar leren ze uiteindelijk van en dan gaan ze beter kauwen.

3 jaar geleden

Reactie op c-licious

Kleine stukjes snijden. Geen korstjes, die Gooi je weg. Goed besmeren, veel ...
Veel boter besmeren, hoeftniet brood nat maken.. Welke boter moeder gebruiken of misschien speciaal boter?

3 jaar geleden

Je kan ook brood in wat baby melk dopen zodat het wat zachter is om te late ...
Hehehhe ja dat zachter maken of nat maken😘 Hehehhe ja omdat mijn baby nog geen tanden krijgen

3 jaar geleden

Reactie op Beertje1993

Ik heb ergens gelezen ook dat het niet erg is als je kindje zich een keer v ...
Ik ben nog bang moeder als slikken🙄..

3 jaar geleden

Reactie op Haniyah

Hehehhe ja dat zachter maken of nat maken😘 Hehehhe ja omdat mijn baby nog ...
Jaa precies! Mijn baby heeft ook nog geen tandjes maar ik geef wel brood met boter. Maar kleine stukjes. Maar brood in melk dopen kan dus ook. Kan de baby met nog makkelijker doorslikken !

3 jaar geleden

Ik heb het net ook geprobeerd voor het eerst. gaf eerst een broodkorstje om aan te sabbelen, maar dat was doodeng want ze deed m aan de zijkant van dr mond en trok zo een hele stuk los. Echt mn hart 😅. Daarna kleine stukjes met margarine gegeven en dat ging opzich goed. Wel echt mini stukjes haha. Vind t maar eng allemaal, maarja het is nu wel tijd ze is 7.5 maanden

3 jaar geleden

Reactie op Haniyah

Veel boter besmeren, hoeftniet brood nat maken.. Welke boter moeder gebrui ...
Gewoon margarine is goed.

3 jaar geleden

Reactie op Haniyah

Ik ben nog bang moeder als slikken🙄..
Is ook logisch. Niemand wil haar kindje zien kokhalzen. Misschien brood geven als er nog iemand bij is? Haalt voor jou de spanning er misschien af.

3 jaar geleden

Reactie op lentje

Ik heb het net ook geprobeerd voor het eerst. gaf eerst een broodkorstje om ...
Omg ik had precies hetzelfde!! Sinds een paar weken gaat het beter en ook grotere stukjes. Leg zelf maar eens een mini stukje op je tong, dan voel je wel hoe snel het smelt en ze er eigenlijk niet in kunnen stikken. Dat gaf mijzelf wel veel meer rust. Wij geven overigens ongeveer nu 2/3 boterham met boter en/of pindakaas (100% van AH)

3 jaar geleden

Reactie op c-licious

Is ook logisch. Niemand wil haar kindje zien kokhalzen. Misschien brood gev ...
Ja moeder ga ik proberen 🙏

3 jaar geleden

Jaa precies! Mijn baby heeft ook nog geen tandjes maar ik geef wel brood me ...
Ja klopt . Ga ik proberen 🙏🙂

3 jaar geleden

Ik heb inderdaad eerst stukje tijgerbrood in water gestopt toen hij 6,5 maand was. Nu is hij 7,5 maand en eet een heel brood (zonder korst) en soms een deel van een tweede. Net wat hij wil. Ik doe op het moment nog weinig beleg, af en toe pindakaas of margarine maar verder vrij weinig eigenlijk. Droog brood vind hij heerlijk. En af en toe op een korstje sabbelen vanuit zijn handje.

3 jaar geleden

Reactie op c-licious

Gewoon margarine is goed.
Margarine.. Ik ga proberen 🙏🙂

3 jaar geleden

Deze margarine??

3 jaar geleden

Reactie op Nadia1991

Dames hoe zijn jullie begonnen met brood geven ? Mij dochter is 8 maanden ...
Korstjes van het brood voor hun neus leggen. Ze nemen het vast en sabbelen het lekker op

3 jaar geleden

Reactie op Haniyah

Deze margarine??
Een kuipje.

3 jaar geleden

Reactie op c-licious

Een kuipje.
Oh deze, De foto van mij is voor bakken?

3 jaar geleden

Die van ons eet nog geen hele boterham😅🙈

3 jaar geleden

Reactie op c-licious

Is ook logisch. Niemand wil haar kindje zien kokhalzen. Misschien brood gev ...
Kokhalzen is juist een super nuttig reflex dat je kindje beschermd tegen verslikken :)

3 jaar geleden

Hier bijna 8 mnd en meestal niet meer dan een halve bruine boterham (zonder korst) met zuivelspread.