49 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Melanievera

Kokhalzen is juist een super nuttig reflex dat je kindje beschermd tegen ve ...
Ja, zeker! Maar het is geen prettig beeld, vind ik. Het kost me moeite niet meteen iets te doen, dus nu moedig ik aan 😂

3 jaar geleden

Reactie op Haniyah

Oh deze, De foto van mij is voor bakken?
Ja, dat klopt. Die kun je ook gebruiken, maar niet op brood.

3 jaar geleden

Gisteren voor het eerst een 2de boterham gegeven. Die ging er met gemak in 😂

3 jaar geleden

Wij hadden precies hetzelfde. Mijn dochter eet vanaf 8 maanden ook twee broodjes. Cb zei dat ze zelf aangeeft wat ze nodig heeft.

3 jaar geleden

Reactie op c-licious

Ja, dat klopt. Die kun je ook gebruiken, maar niet op brood.
Hehehe ja voor bakken😁

3 jaar geleden

Hier ook met gemak dat tweede boterhammetje. Drinkt alleen nog heel weinig melk om 3 uur, maar dat is normaal vanaf 8 maanden lees ik, dus zal wel loslopen.

3 jaar geleden

Reactie op RomyAmber

Ik lees even mee. Wat voor brood geven jullie en wat doen jullie er op?
Wij geven bruin tijgerbrood, volgende week gaan we volkoren proberen. Ons zoontje is bijna 8 maand. Hij krijgt 100% notenpasta, appel/peer stroop, 30+ kaas of gewoon een broodje roomboter. We hebben nu ook de mango pompoen spread van De Kleine Keuken, die moeten we nog even proberen. Ons zoontje heeft trouwens nog wel wat moeite met de kaas.

3 jaar geleden

Reactie op MOMMYOFC

Wij geven bruin tijgerbrood, volgende week gaan we volkoren proberen. Ons z ...
Misschien omdat het 30+ is. Jonge, pitloze kaas is voor die kleintjes het beste eigenlijk.

3 jaar geleden

Mijn zoontje eet er met gemak 2 weg. Meestal met margarine en peer en appelstroop, chocopasta ( beide van de kleine keuken) , of 100 % bio pindakaas. Geprakt fruit is ook lekker erop!