30 Reacties

3 jaar geleden

Hier al een paar maanden weg! Het enige wat hij deed was aan de randen staan huilen omdat hij er weer uit wilde...

3 jaar geleden

Ik gebruik hem nog bijna dagelijks, onze zoon vind het ook niet altijd leuk maar soms is het eventjes handig als ik iets moet doen..

3 jaar geleden

Hier ook al een paar maanden weg

3 jaar geleden

Hier was de box ook altijd een drama waardoor de box er bij ons ook al een tijdje uit is.

3 jaar geleden

Hier staat hij nog steeds. Wel erg makkelijk als ik even naar buiten moet (honden doen of even wat weggooien in de kliko). Maar zijn grote zus(3jaar) vindt het ook leuk om er samen in te zitten. Dus denk dat de box over een maandje of 2 weg gaat 🙈 dan is er weer een hoofdstuk afgesloten. Gaat veel te hard

3 jaar geleden

Wij gaan hem vandaag leegruimen. Bij ons is hij al maaanden een opslag 🤣. Ze heeft er hier alleen de eerste 2/3 maanden ingelegen voot haar dutjes, vanaf het moment dat ze die in bed deed zit/ligt ze er al niet meer in. Voor haar 1e verjaardag krijgt ze een keukentje, die willen we dan op die plek zetten😃

3 jaar geleden

Reactie op Denise27

Hier al een paar maanden weg! Het enige wat hij deed was aan de randen staa ...
Ja dat hebben we hier ook! Heeeel soms blijft hij er even in spelen. Maar de box kan binnenkort ook weg hier

3 jaar geleden

Hier ook altijd drama in de box. Merk dat ik hem daardoor al vaker in zijn stoel zet in plaats van de box als ik even iets moet doen.

3 jaar geleden

Onze dochter speelt nog steeds met veel plezier in de box. Kan zich er makkelijk in vermaken. Ook ideaal als ik even naar het toilet moet of even naar boven moet aangezien we een grote hond hebben die heel lief is, maar ook af en toe erg lomp. Ben inmiddels 21 weken zwanger. dus de box blijft sowieso staan ook voor de 2e. Wij zijn er dus zo nog niet af 🙈😂

3 jaar geleden

Onze normale box is ook al een tijd weg. Ze zat er ook niet graag in. Ik heb toen de opvang dicht ging wel een grondbox gekocht en daar speelt ze wel graag in. Al staat het hekje ook heel vaak gewoon open maar als je even naar de schuur of boven moet wel fijn dat hij even dicht kan idd

3 jaar geleden

Wij hebben de box het weekend uit jobs gehaald. Ze had er toen al dik 3 maand niet meer in gezeten. Bij onze oudste hadden we de box er ook al snel uit.

3 jaar geleden

Als ze wat ouder zijn is het ook leuk er ballenbakballen in te doen. Dan zitten ze in de ballenbak ipv in de box ;)

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op c-licious

Als ze wat ouder zijn is het ook leuk er ballenbakballen in te doen. Dan zi ...
Wat een leuk idee!

3 jaar geleden

Bij onze oudste week voor haar eerste verjaardag eruit gehaald. En denk nu eerder. Hanna is vandaag 9 maanden en vind het ook niet leuk in de box. Ze speelt liever op de grond

3 jaar geleden

Reactie op c-licious

Als ze wat ouder zijn is het ook leuk er ballenbakballen in te doen. Dan zi ...
Dat werkt helaas niet gooit alles eruit en gaat dan huilen 🙈

3 jaar geleden

Onze zoon is 9 maanden geweest en wij hebben de box vorige week weggehaald. tot nu toe nog geen spijt van gehad! Hij vond er niets aan en is toch meestal aan het kruipen en spelen op de vloer

3 jaar geleden

Mn Dochter zit nog maar een half uurtje/ uurtje per dag in de box. Maar voor sommige momenten is het echt wel even fijn, dus ik laat hem lekker nog even staan 😉

3 jaar geleden

Wij hebben m ook nog, zit er heeeeel af en toe nog in. Maar gaat al gauw in staan enz voelt niet zo veilig ofzo dus houden we niet lang meer denk ik

3 jaar geleden

Voor de oudste hebben we hem laten staan tot hij 16 maanden was. Toen ging we verhuizen en daarna niet meer gebruikt. Daarvoor hadden we hem vooral nog staan voor even tijdens het koken bijvoorbeeld. De jongste speelt nu liever op de grond, maar ik laat haar elk wakker blokje vaak ook even in de box spelen. Meestal als ze net wakker is en dan totdat ze niet meer tevreden is. Voor de oudste (3 jaar) is het fijn om de speelhoek dan even voor zichzelf te hebben en voor de jongste is het ook lekker dat haar grote broer even niet constant op haar duikt. Hier blijft hij voorlopig dus nog wel even staan. Gister toen de jongste sliep vroeg mijn peuter of hij erin mocht. Is er zelf met een krukje ingeklommen en heeft er een half uur heerlijk liggen spelen.

3 jaar geleden

Reactie op Patjuuh

Dat werkt helaas niet gooit alles eruit en gaat dan huilen 🙈
Wat een schaapje!