35 Reacties

3 jaar geleden

Mijn meisje is volgende week 10 maanden, ze eet smiddags twee boterhammen (zonder korst)!

3 jaar geleden

De mijne wil maar een halve boterham maar ik ben blij dat ze iets eet !🙈🙈 ik probeer altijd wel of ze meer wil maar voor nu vind ze een halve boterham voldoende ze vind brood niet zo lekker heb ik het idee

3 jaar geleden

2 voor de lunch, met korstjes

3 jaar geleden

2 boterhammen, denk als ik haar meer zou geven, zou dat ook wel opgaan🙈

3 jaar geleden

Hier 9,5 maand en hij eet sinds 3-4 weken 2 boterhammen. Met alles erop en eraan.

3 jaar geleden

Twee boterhammen voor de lunch en sinds een paar dagen ook één als ontbijt, allemaal met korstjes en er blijven vaak een paar stukjes liggen.

3 jaar geleden

Mijn meisje sabbelt eraan, eet het beleg op en spuugt haar stukjes brood weer uit, helemaal prima. Komt vanzelf wel. Wij volgen rapley/kleintjes en daarbij is melk lang de hoofdvoeding.

3 jaar geleden

Houd het op 1 boterham per keer. Toen ze geen fruit wilde s ochtends ben ik een boterham gaan aanbieden en vanaf dat moment eet ze er twee per dag. In het begin at ze de boterham beter toen ik hem licht roosterde. Nu laat ze soms een paar stukjes liggen, maar vliegen de korstjes erin 🤷🏻‍♀️

VRIEND

3 jaar geleden

In de ochtend 1 snee en 2 bij de lunch. Het vliegt erin haha. Melk daarentegen wil hij alleen nog in de ochtend..

3 jaar geleden

Hier bijna 10 maanden, maar ze eet nog geen brood smiddags, omdat ze zich erin verslikt steeds. Ook korsten sabbelt ze wel op maar dan komt er een groot stuk los en in haar mond en dat vind ik eng. Nu ik dit van iedereen lees, vraag ik me af of ik te voorzichtig ben? Verder wel fruithapje en avond hapje ook, alleen brood nog niet. Tips altijd welkom 😀

3 jaar geleden

Mijn zoontje eet al vanaf dat hij 7 maanden is 2 boterhammen, zonder korst en met diverse soorten beleg!

3 jaar geleden

2 boterhammen zonder korst, en als ie nog trek heeft wat korstjes wel

3 jaar geleden

Reactie op LeonievanS

2 boterhammen, denk als ik haar meer zou geven, zou dat ook wel opgaan🙈
Hahaa herkenbaar dit

3 jaar geleden

Smiddags 2 en soms krijgt ze in de ochtend van haar zusje de korstjes 🙈 ze is nu 9,5 maand.

3 jaar geleden

Ik geef hem rond half 10 een boterham. Hmmm ga eens twee proberen 😬

3 jaar geleden

2 boterhammen voor de lunch gaan er met veel smaak in! Helaas hebben ze bij de opvang het beleid dat ze tot 1 jaar maar 1 boterham geven. Nog 2 maandjes dus daar 1 boterham en een fles voor de lunch

3 jaar geleden

2😃

3 jaar geleden

1 boterham...tot 1 jaar zouden ze maar 1 boterham mogen is mij altijd gezegd...

3 jaar geleden

1 bij ontbijt en 2 bij de lunch, we hebben een grote eter🙈

3 jaar geleden

Reactie op Doriensophia

1 boterham...tot 1 jaar zouden ze maar 1 boterham mogen is mij altijd gezeg ...
Ach als je kindje er toch lekker 2 wilt.. tegenwoordig al die adviezen van de cb.... vroeger kregen wij als kind bewijzen van gewoon wit