11 Reacties

3 jaar geleden

Onze dochter doet dit ook. Ik heb geen idee waarom. Het ging eerst wel goed, maar wij zijn toen overgestapt naar glutenvrij en dachten misschien vind ze dat niet lekker.

3 jaar geleden

Ik heb een flesje met water, koude thee of verdunde diksap klaar staan. Als ik merk dat ze het lastig vind om door te slikken dan bied ik het flesje aan. Hierdoor gaat het beter.

3 jaar geleden

Reactie op AHo

Onze dochter doet dit ook. Ik heb geen idee waarom. Het ging eerst wel goed ...
Ja bij ons ging altijd goed. Maar sinds 2 dagen uit niks doet hijndit

3 jaar geleden

Kan het zijn dat hij tandjes krijgt? Mijn oudste ging altijd slechter eten als haar tanden/kiezen er doorkwamen. Als het de door was dan was het weer goed!

3 jaar geleden

Reactie op AHo

Onze dochter doet dit ook. Ik heb geen idee waarom. Het ging eerst wel goed ...
Mag ik (uit interesse) vragen waarom jullie zijn overgestapt naar glutenvrij?

3 jaar geleden

Hier doet ze dat ook wel eens maar dan heeft ze gewoon nog geen honger. Met soms een slokje water tussendoor lukt het wel. Maar geen zin is geen zin, ze moeten het toch op een manier duidelijk maken.

3 jaar geleden

Reactie op MK-89

Kan het zijn dat hij tandjes krijgt? Mijn oudste ging altijd slechter eten ...
Kan ook, nog niks te zien☺️

3 jaar geleden

Reactie op LKM_

Mag ik (uit interesse) vragen waarom jullie zijn overgestapt naar glutenvri ...
Ik heb zelf een gluten intolerantie en mijn oudste ook. Toen we bij de jongste brood gingen geven werden de krampen weer erger. We gingen er vanuit dat ze dan misschien ook gluten intolerantie heeft.

3 jaar geleden

Reactie op AHo

Onze dochter doet dit ook. Ik heb geen idee waarom. Het ging eerst wel goed ...
En gaat dat beter

3 jaar geleden

Gedacht aan geen honger? Of geen zin in brood? Die van ons geeft zo aan dat ze niet wil. Ik dring dan ook niet aan. Geen zin is geen zin. Zelf heb ke ook niet altijd trek in iets of de ene keer wel en de andere keer geen honger/zin in iets. Zijn net mensen die babys

3 jaar geleden

Reactie op Engeltje27

En gaat dat beter
We hebben wel het idee dat ze minder last van haar buik heeft.