25 Reacties

3 jaar geleden

Haii, wij geven ons zoontje eerst een korstje, dan z'n brood en daarna nog korstjes. De ene keer neemt hij ze wel en de andere keer niet. Maar zo wil ik hem wel keren korstjes eten 😊

3 jaar geleden

Reactie op Ulrike89

Haii, wij geven ons zoontje eerst een korstje, dan z'n brood en daarna nog ...
Zo doen wij het ook inderdaad! En geef Hanna nu steeds vaker ook klein stukje korst aan haar broodje wat ik in haar mond stop. Maar het is geen garantie want mijn dochter van 2,5 eet lang niet altijd haar korstjes op 😂

3 jaar geleden

Ik doe met, maar giet altijd thee over z’n brood . Dan wordt het zo lekker zacht. Ik durf nog niets in z’n mond te doen wat niet zacht en gepureerd is....9 maanden😬

3 jaar geleden

Reactie op DST

Ja dat heb ik dus ook! Hier alleen flesvoeding aangevuld met fruithapje en ...
Ik ook, ga nog net niet hyperventileren haha. Ik had het een keer geprobeerd en ze zat idd zo half kokhalzend alsof het allemaal vast zat. Nou ik wist niet wat me overkwam! Mijn dochter wordt morgen 9 maanden. Al haar leeftijdgenootjes die ik ken sabbelen al lekker op stuk brood. Ik moet zeggen ik heb sinds deze week van die mais(wortel&pastinaak) chipjes en daar knabbelt ze netjes op. Ik stop hem een beetje diep in de hand zodat ze m niet in 1 keer in dr mond stopt