8 Reacties

3 jaar geleden

Hoi! Ik ben een paar weken terug met Tui naar Mallorca gegaan en had een oude paraplu buggy mee.. Deze mocht zowel heen als terug mee tot de gate en werd daar dan in het bagage ruim gestopt. Je moet hem dan ophalen op de bagageband (dreumes dus een eind tillen). Bij mij lagen er wel wat onderdelen af en ik ben mijn parasolletje kwijt geraakt in het ruim.. Was hem vergeten eraf te halen.. Ik zag mensen met de yoyo babyzen die wel mee ging als handbagage.

3 jaar geleden

Het is heel gemakkelijk hoor, je levert de buggy in voordat je in het vliegtuig stapt.. dus je kan het de hele tijd gewoon blijven gebruiken.. Ik zal wel een stevige, maar niet te zware, kopen (desnoods 2ehands) en eentje die in een ligstand kan, zodat ze lekker kunnen slapen wanneer je bijv. uit eten bent. Buggytas is niet per se nodig... je moet de buggy wel ergens anders ophalen, bij afwijkende bagage ipv de normale bagageband. Was voor ons even zoeken eerst haha... Heel veel plezier alvast!! Lekker genieten...

3 jaar geleden

De inklapbare buggies zoals de yoyo mag je mee in het vliegtuig; die zijn opgevouwen het formaat van een Carry in koffertje (niet vragen gewoon inklappen en meenemen, heel vaak gedaan). Ideaal ding, heb hem als 5 jaar en gaat alle vakantie mee maar ook in bakfiets of auto. Als je een kinderwagen incheckt zou ik dat doen in speciale tas, maar dan moet je hem vaak zelfs al bij bagage afgeven. Ik heb met mijn joolz gevlogen met beschermtas en daar zaten bij oppikken van de band allemaal snedes en scheuren in. Ze smijten echt met die dingen!

3 jaar geleden

Reactie op Linnyd

Hoi! Ik ben een paar weken terug met Tui naar Mallorca gegaan en had een ou ...
Oh shit, dat is zonde! En mee als handbagage dat zou natuurlijk ideaal zijn. Ik heb een soort rip off van de babyzen. Ben idd beetje bang voor het bagagegeweld...

3 jaar geleden

Reactie op moes-24

De inklapbare buggies zoals de yoyo mag je mee in het vliegtuig; die zijn o ...
Ah nee! Hopelijk was dan alleen de tas echt beschadigd maar alsnog geen fijn idee dat ze er zo ruw mee omgaan. Dat is ook een beetje mijn vrees🙈

3 jaar geleden

Wij hebben met Transavia gevlogen in augustus. Hamilton buggy kon mee tot aan de gate. Wij hadden gewoon de hoes van die buggy eromheen gedaan en hij was niet beschadigd ofzo ;) Voor de zekerheid hadden we een draagzak mee voor als we hem al eerder in hadden moeten inleveren, voor evt lange stukken zonder buggy.

3 jaar geleden

Reactie op Albertine-25

Wij hebben met Transavia gevlogen in augustus. Hamilton buggy kon mee tot a ...
Wij mochten de Hamilton buggy mee het vliegtuig in nemen. Als de bagage bakken vol waren dan moest de buggy wel mee in het ruim omdat we ook andere handbagage hadden.

2 jaar geleden

Wij zijn naar Lanzarote geweest en werden uit de rij gehaald en werden als eerste naar binnen gelaten en mochten tot het vliegtuig de buggy meenemen, toen we daadwerkelijk de ‘loopplank’ van het vliegtuig op gingen, (vliegtuig stond wat verder weg op de landingsbaan waardoor we via buiten moesten lopen 😅) konden we de buggy afgeven aan de stewardess die hem meteen bij landing weer teruggaf, waar we overigens ook als eerste uit mochten stappen. Dit werd allemaal door het personeel zo begeleid, erg prettig! Ben alleen even kwijt welke luchtvaartmaatschappij dit was.. vliegveld was in elk geval Eindhoven.