8 Reacties

3 jaar geleden

Ja hier ook een buikgriep! Donderdag was hij weer eens naar de opvang en toen vrijdagavond meteen ziek. Vrijdagavond toen hij in z'n bedje lag gespuugd, echt alles kwam eruit. Zo zielig. Zaterdag hele dag heel hangerig, weinig eten en diarree. Vandaag is hij alweer goed gemutst, maar eet nog iets minder en we hebben nog een waterige luier gehad. Dus hopelijk is het morgen dan weer helemaal over.

3 jaar geleden

Reactie op sannewal

Ja hier ook een buikgriep! Donderdag was hij weer eens naar de opvang en to ...
Ja vreemd he gisteren had ze niks ging alles goed. En net spuugt ze me helemaal onder. Misschien omdat ik nu ziek ben ? Mijne ook donderdag na de opvang vrijdag ziek. En idd meerdere kindjes van dr opvang zijn ziek

3 jaar geleden

Goed in de gaten houden of de kleintjes goed drinken en plasluiers tellen, die van ons had laatst 12 dagen diaree dag en nacht , wel 3 keer contact gehad met de huisarts, Gelukkig was t toen eindelijk over, Vaak een buikvirus duurt gemiddeld 6 dagen en anders contact opnemen met de huisarts, Is t kind niet meer alert , of geen plasluiers en drinkt niet gelijk bellen Succes de komende dagen

3 jaar geleden

Reactie op Chanel01

Goed in de gaten houden of de kleintjes goed drinken en plasluiers tellen ...
Hihi thanks weet ik. Al het andere eten heeft ze gewoon op alleen dr pap fles heeft ze uitgespuugd. Plas luiers houd ik in de gaten. Thanks voor de tip. Werk in de zorg dus ben bang voor noro virus....

3 jaar geleden

Reactie op Chanel01

Goed in de gaten houden of de kleintjes goed drinken en plasluiers tellen ...
Ze heeft geen diarree..

3 jaar geleden

ORS voor in het water te doen is goed tegen uitdroging. Hier ook eentje met diarree en weigert te drinken en eten.

3 jaar geleden

Hij drinkt gelukkig wel goed. Eet iets minder alleen, maar hij heeft elk dagdeel wel een plasluier gelukkig. Vanacht wel weer overgegeven en diarree, dus we hebben maar een nachtelijk badje gedaan. 馃槄 Wat een gedoe h猫, hopelijk is het snel over!

3 jaar geleden

Reactie op sannewal

Hij drinkt gelukkig wel goed. Eet iets minder alleen, maar hij heeft elk da ...
Hier gisteren avond ook weer heel de boel onder gespuugd. Ze drinkt gelukkig heel goed vandaag en houd het tot nu toe binnen. Ze ruikt sinds vorige week ook uit haar mondje vraag me af of er geen ontsteking zit te vroeten de dokter ziet me alweer aankomen...