6 Reacties

3 jaar geleden

Jaa heel spannend! Wij hebben daarom de topper van aerosleep aangeschaft. 75 euro maar ik slaap wel een stuk rustiger 😅

3 jaar geleden

Mijn zoon slaapt al sinds 3 maanden op zijn buik😅 toen draaide hij al door en als ik hem steeds terug zou leggen, had ik daar een fulltime baan aan. Nu draait ie meteen op z'n buik zodra hij merkt dat ie in bed ligt

3 jaar geleden

De eerste week vond ik heel spannen maar inmiddels niet meer 😅. Heb er alle vertrouwen in dat dat goed gaat. Ze is nu 10 maanden en slaapt vanaf 6/7 maanden op haar buik.

3 jaar geleden

Hallo Wenf, onze dochter deed precies hetzelfde. Ik heb dus een matrasje aangeschaft wat doorademd. Op deze manier kan ze absoluut niet stikken. Ik voel me een stuk prettiger sinds ze haar nieuwr matrasje heeft.

3 jaar geleden

Hier slaapt ze al vanaf dat ze een week of 5 is op haar buik. Ik heb hier toen ook een topic over geopend en toen bleek dat er best veel buikslapers waren. Zeker nu ze zelf kunnen kiezen hoe ze liggen worden het er steeds meer. Het is een natuurlijke houding die voor kindjes heel veilig voelt. Wij hebben geen speciale matras of topper, daar geloof ik niet zo in. Volgens mij spelen ze vooral in op de onzekerheid van ouders. Mensen testen het vervolgens door te kijken of ze er zelf doorheen kunnen ademen en zijn dan overtuigd. Dat een volwassene erdoor kan ademen zegt echter nog niet dat een baby dat kan. Hier houden we het dus op een gewone ikea matras. Ik zou vertrouwen in haar hebben! Ze kan goed rollen, kan haar hoofd goed draaien. Je dochter kan dit 💪🏻

3 jaar geleden

Hier ook dochter sinds kort op haar buik. Liggen ze bij jullie ook weleens met gezichtje naar beneden?