8 Reacties

3 jaar geleden

Leuk topic! Ik volg:)

3 jaar geleden

Ik volg

3 jaar geleden

Bakje speelzand of bij warmer weer een bak water, lepel/pollepel etc er in. Was hier een succes! Schilderkwast met water ook, op de droge tegels tekenen. Verder hebben wij niet echt buitenspeelgoed gehad op die leeftijd, hij was zo aan het ontdekken in de tuin. De miertjes volgen die voorbij kwamen, zwarte zand eten (niet zo tof haha) Misschien is een kleine bal of auto een optie nog? Watertafel? Zandbak? Succes! Ik volg het voor de rest ook even :)

3 jaar geleden

Ik vond de puckyloopfiets met 4 wielen altijd ideaal met de oudste. Misschien is hij daar nog wel wat jong voor.. die heb ik hier veel gebruikt

3 jaar geleden

Bakjes/schalen met zand en water en dan bijvoorbeeld lepels erbij zijn hier bij de oudste altijd favoriet!

3 jaar geleden

Als ze kunnen lopen of bijna kunnen lopen is de puky loopfiets ideaal. Voor nu is de 3 in 1 smarttrike ideaal. Met riempjes.

3 jaar geleden

Bedankt voor de tips! K ben inderdaad gaan kijken naar een loopfiets. Heb ook al een picknickkleed en een strandemmer met speeltjes in gedachten, dan kan hij lekker op de grond spelen. Rond zijn verjaardag willen wij een auto kopen met afstandbediening kan hij daar lekker in rondkijken. En straks met echt warm weer een badje. En voor oma in de tuin een ballenbadje. Mochten er nog tips zijn altijd welkom ook tussendoor wat foto's is ook leuk. Geniet van het mooie weer alvast!

3 jaar geleden

Hier viel de schommel vandaag goed in de smaak! Ook bellenblaas en de zandbak van grote broer was interessant. Als loopfiets hebben wij een trybike van de oudste. Een hele goede fiets, maar duurt nog wel een tijdje voordat de jongste erop past.