32 Reacties

3 jaar geleden

Badspeelgoed?

3 jaar geleden

Ik heb gevraagd om vans schoentjes en leren jasje🥰🥰 Je kan ook denken aan spelletjes die goed zijn voor zijn motoriek

3 jaar geleden

Ik heb een duwfiets gevraagd

3 jaar geleden

Wij doen voor onze Marck een hobbel dier en een loopwagen (kan hij mee lopen en niet in zitten). Misschien is dit een idee.?

3 jaar geleden

Little dutch gereedschapskist, (toettoet) auto's, duplo motoriek spelletjes?

3 jaar geleden

Wij een zandbak een fietsje wat tot 4 jaar mee kan, Een keukentje en kleding

3 jaar geleden

Ik vraag me af wat dat ding is waar jullie man in staat! Wij willen de box verruilen voor een speelhoekje maar zoeken nog een soort van omheining

3 jaar geleden

Zandbak Keukentje Jupiduu glijbaan Wobbel (maar eerder voor later) Kinderfeets fietsje (vanaf 1 jaar) Ballenbad ...

3 jaar geleden

Wheelybug Schommel Loopfiets Duplo getallentrein Nijntje speelt verstoppertje Little Dutch hengelspel Battat pop-up Glijbaan Blokkenkar Sophie de giraf kiekeboe boek Magnetische vormen op de boerderij boek Ballenbak SES eerste verf, creatieve vormen plakken Gonnie zegt gak geluiden boek Ballentoren voor baby’s Regenmaker Zomaar wat ideeën 😉

VRIEND

3 jaar geleden

Wij hebben toet toet auto's gevraagd aan iedereen. En wij zelf en opa.s en oma.s kopen dat wat groots van toet toet auto's

3 jaar geleden

Reactie op Gabmei2020

Ik vraag me af wat dat ding is waar jullie man in staat! Wij willen de box ...
Hier staat hij in, is niet mega groot hoor, maar hij vind het geweldig

3 jaar geleden

Echt mega bedankt al voor de reacties, zie al een hoop dingen staan waarvan ik denk.. jaaa hoe kan ik dat nou niet bedacht hebben haha

3 jaar geleden

Het is idd zoooo moeilijk! Die kinderen hebben nu al zo veel!! Zoë krijgt tot nu toe een duwdriewieler, een littledutch keuken, littledutch poppenhuis, een poppenwagen, littledutch hamerbankje, loopfiets. Verder heeft t verwende nest eigenlijk al alles dus heb vooral boekjes zoals rupsje nooit genoeg gevraagd

3 jaar geleden

Paar dagen geleden heb ik even gespeurd op google want wist het ook niet! We hebben nu oa op het lijstje staan: zandbak, loopwagen, paar mooie grote voelboeken, wat hout speelgoed, dingen om te knutselen zoals grote potloden/kinder Wasco, dingen voor zijn peuterkamer etc. Wil niet alleen maar speelgoed vragen dus ook dingetjes zoals een plakboek, happy socks etc. Vond het wel echt leuk om lijstje te maken 😊

3 jaar geleden

-Voorleesboekjes -woezel en pip speelgoed (vind onze zoon erg leuk) -een reserve knuffeldier -muziekinstrumentjes Dit soort dingen!

3 jaar geleden

Wij krijgen deze ik vond hem zelf echt super gaaf

3 jaar geleden

Mushie stapeltoren Scoot and ride step en loopfiets in 1 Schoentjes Konges slojd lunchboxen Liewood strandset Liewood speelgoed

3 jaar geleden

Ik ga voor buitenspeelgoed, mogen ze allemaal samendoen. Liever iets groots dan teveel prut:)

3 jaar geleden

Wij zelf geven een loopfiets, Op haar verlanglijstje staan oa: houten blokken, een kralenspiraal, een xylofoon, een vormendoos, houten legpuzzels, en een glijbaan en wip’ding’ voor buiten

3 jaar geleden

Toettoet auto's, my first potloden/stiften/vingerverf, buitenspeelgoed. Van mn moeder krijgt mijn zoontje een glijbaan en van mijn schoonouders een driewieler met een duwstang. Www.lijstje.nl kun je een verlanglijstje maken. Deze kun je naar mensen sturen en dan kunnen ze afvinken wat ze gaan geven. Erg handig!