32 Reacties
3 jaar geleden
Ik vraag me af wat dat ding is waar jullie man in staat! Wij willen de box verruilen voor een speelhoekje maar zoeken nog een soort van omheining
3 jaar geleden
Zandbak
Keukentje
Jupiduu glijbaan
Wobbel (maar eerder voor later)
Kinderfeets fietsje (vanaf 1 jaar)
Ballenbad
...
3 jaar geleden
Wheelybug
Schommel
Loopfiets
Duplo getallentrein
Nijntje speelt verstoppertje
Little Dutch hengelspel
Battat pop-up
Glijbaan
Blokkenkar
Sophie de giraf kiekeboe boek
Magnetische vormen op de boerderij boek
Ballenbak
SES eerste verf, creatieve vormen plakken
Gonnie zegt gak geluiden boek
Ballentoren voor baby’s
Regenmaker
Zomaar wat ideeën 😉
3 jaar geleden
Het is idd zoooo moeilijk!
Die kinderen hebben nu al zo veel!!
Zoë krijgt tot nu toe een duwdriewieler, een littledutch keuken, littledutch poppenhuis, een poppenwagen, littledutch hamerbankje, loopfiets.
Verder heeft t verwende nest eigenlijk al alles dus heb vooral boekjes zoals rupsje nooit genoeg gevraagd
3 jaar geleden
Paar dagen geleden heb ik even gespeurd op google want wist het ook niet! We hebben nu oa op het lijstje staan: zandbak, loopwagen, paar mooie grote voelboeken, wat hout speelgoed, dingen om te knutselen zoals grote potloden/kinder Wasco, dingen voor zijn peuterkamer etc. Wil niet alleen maar speelgoed vragen dus ook dingetjes zoals een plakboek, happy socks etc.
Vond het wel echt leuk om lijstje te maken 😊
3 jaar geleden
Toettoet auto's, my first potloden/stiften/vingerverf, buitenspeelgoed. Van mn moeder krijgt mijn zoontje een glijbaan en van mijn schoonouders een driewieler met een duwstang.
Www.lijstje.nl kun je een verlanglijstje maken. Deze kun je naar mensen sturen en dan kunnen ze afvinken wat ze gaan geven. Erg handig!