87 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben onze cake smash gepland bij FunkyFoto in Sint truiden! Kijk er naar uit

3 jaar geleden

Waar woon je ergens? Dan kunnen mensen gericht reageren 😉

3 jaar geleden

9 maart gedaan

3 jaar geleden

Van waar ben je?

3 jaar geleden

Reactie op Doriensophia

Van waar ben je?
Elsloo Limburg. Mijn meisje Lizz wordt 23 april 1 jaar!

3 jaar geleden

Afgelopen zaterdag gedaan, ze wordt 31.03 1 jaar 🎉. Nu is het wachten op de foto's 🥰.

3 jaar geleden

Reactie op Jvb87

Waar woon je ergens? Dan kunnen mensen gericht reageren 😉
Thanks, goeie! Ik woon in Ochten (vlakbij Rhenen) zijn bereid wat verder ervoor te rijden hoor 😊

3 jaar geleden

Ik zag toevallig dit voorbij komen bij iemand waarbij ik in de klas heb gezeten! Heel leuk.

3 jaar geleden

En wat voorbeeld fotootjes.

3 jaar geleden

Masafotografie👌🏼

3 jaar geleden

Wij hebben geboekt bij studio de allermooiste. Ben benieuwd Instagram en Facebook zag er goed uit.

3 jaar geleden

Wat super leuk. Dit is misschien echt een hele stomme vraag. Maar mijn dochter heeft nog nooit zoiets zoets op.. kan dat kwaad als ze dan opeens een hele taart voor haar neus krijgt?

3 jaar geleden

Wij hebben 10 april een shoot geboekt staan. Deze vrouw maakt het decor zelf en komt ook aan huis en maakt alles achteraf schoon. Haha. Omgeving Arnhem https://www.manoukkuijpersfotografie.nl/

3 jaar geleden

Reactie op Pegskeee1986

9 maart gedaan
Super schattig! Waar heb je dr outfit gekocht? ( als ik vragen mag?)

3 jaar geleden

Weet iemand dicht bij Zandvoort?

3 jaar geleden

Wij hebben cakesmash hier https://www.studio-jolie.nl gedaan. Onze meisje wordt 4 mei jarig, voor foto's hebben wij maar paar dagen gewachten.

3 jaar geleden

Reactie op Claudiiaa

Wat super leuk. Dit is misschien echt een hele stomme vraag. Maar mijn doc ...
Wij hebben een suikervrije taart laten maken, wij willen niet dat hij ineens bomvol suiker binnen krijgt.

3 jaar geleden

Welke kleertjes doen jullie je kindje aan? Ik vind het wel leuk om een speciaal iets te doen, maar tule en over de top vind ik maar niks 😄 Dacht zelf misschien een leuke bloomer met rompertje waarop staat ‘1’ oid.. iemand een goeie site ?

3 jaar geleden

Reactie op vmschr

Welke kleertjes doen jullie je kindje aan? Ik vind het wel leuk om een spec ...
Oehhh goeie vraag! Tips voor jongers ook welkom !!😊

3 jaar geleden

Reactie op JDA_Co

Wij hebben een suikervrije taart laten maken, wij willen niet dat hij ineen ...
Hier kijk ik ook naar! Waar heb jij besteld? Ik had iemand gevonden maar die is tijdelijk gestopt... Ben benieuwd!