87 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben het ook zelf gedaan!

3 jaar geleden

Reactie op Hanneke84

Wij hebben het ook zelf gedaan!
Waar heb je die slinger laten maken?

3 jaar geleden

Ook wij hebben met ons dametje een smash fotoshoot gedaan, ze vond t helemaal leuk!

3 jaar geleden

Reactie op Elskapinga

Waar heb je die slinger laten maken?
Die kan je o.a. bij de xenos kopen. Er zitten allemaal letters en cijfers in en je kan zelf de slingers maken. Ik weet niet zeker of deze kleur nog te koop is, deze was al heel oud. (https://www.xenos.nl/maak-je-eigen-letterslinger-zwart)

3 jaar geleden

Hier een Tiamo-uil-shoot

3 jaar geleden

Reactie op Brie

Nee denk het niet. Luna was er niet van onderste boven innieder geval. Ze d ...
Hier dus ook! Ons ventje dook er met zijn gezicht in maar ons meisje begon idd met haar pincetgreep alles in haar mondje te steken. 🤣

3 jaar geleden

Wij hebben het zelf gedaan! Onze roza wilde alleen geen vieze handen hebben 🤣 een echte dame !

3 jaar geleden

Foto sis! Ik ben pas nog bij haar geweest. Echt een hele lieve dame, die echt veel geduld heeft! Ook is ze betaalbaar en zit in Nootdorp (Den Haag).

3 jaar geleden

Waar kan je een leuke taart halen? In de buurt van Groningen?

3 jaar geleden

Afgelopen zondag Jarig 26 mei Er komen nog foto’s :)

3 jaar geleden

Verliefd op deze foto 🥰

3 jaar geleden

Reactie op chelsey12

💖
Oh mooi kleedje. Waar vondje dat?

3 jaar geleden

Wij hebben vrijdag een shoot gehad.. dinsdag word ze 1🥳🥰

3 jaar geleden

Wj hebben het vrijdag zelf gedaan. Ze moest eerst even wennen, maar toen ze de taart eenmaal geproefd had, was het een groot feest! Dinsdag wordt ze alweer 1 jaar🎉.

3 jaar geleden

Gister hadden we Maliyah haar birthdayshoot🥳😍. Dit was het decor de foto’s zijn leuk geworden zodra ik ze heb ontvangen post ik er 1 zodat jullie kunnen zien!! 😃😃

3 jaar geleden

Gewoon heerlijk buiten in het zonnetje😍

3 jaar geleden

🥰 Lekker buiten, ze wordt 16 mei 1 jaar 🥺

3 jaar geleden

Ik heb net zelf een geïmproviseerde cakesmash shoot gedaan.. zou hem eigenlijk afgelopen maandag hebben omdat ze morgen jarig is.. helaas ben ik positief getest op Corona, dus geen feest.. de professionele cakesmash is iets verlaat 😁

3 jaar geleden

Cakesmash was wel in maart gedaan, en gisteren ( 04.05 ) was onze meisje 1 jaar geworden.

3 jaar geleden

Onze zelfgemaakte smash-shoot 😁 het was ‘netjes aanvallen’ 😀