9 Reacties

5 jaar geleden

Ik weet dat je dit niet vraagt, maar heb je al gekeken of de fles weigeren komt door een medische oorzaak? Zo ja, dan zou ik dit gewoon proberen. Ik weet niet hoe oud je kindje is. Maar vanaf bepaald aantal maanden kan je ook water stimuleren te drinken uit een gewone beker.

5 jaar geleden

Mijn oudste was ook een fles weigeraar, die kreeg op de opvang eerst met een tuitbeker zodat ze wel wat binnen kreeg. Wel elke dag een beetje in een fles aangeboden en op den duur wou ze wel uit de fles drinken.

5 jaar geleden

Ik weet dat je dit niet vraagt, maar heb je al gekeken of de fles weigeren ...
Wat voor een medische oorzaak zou dat kunnen zijn? Het lijkt mij niet. Hij heeft tot en met 9 weken wel af en toe een flesje gedronken. Vanaf week 11 niet meer en hij is nu bijna 14 weken..

5 jaar geleden

Reactie op MD2

Mijn oudste was ook een fles weigeraar, die kreeg op de opvang eerst met ee ...
Oh die heb ik al in huis dus ddat zou ik alvast kunnen proberen. Misschien gaat dat ook wel. Dankje!

5 jaar geleden

Hier ook een zoontje die niet wilt drinken en de fles weigert sinds een week of 6. Heb al van alles geprobeerd hij dronk telkens maar kleine hoeveelheden groeide gelukkig wel goed. Tot vorige toen wou hij ineens helemaal niet meer kreeg honger nam een paar slokjes en was er klaar mee. 3 dagen volgehouden omdat cb zij dan heeft hij kleine hoeveelheden nodig. 3de dag begon hij heel suf te worden en minder plasluiers nou met het warme weer vond ik het heel eng vrijdag maar weer cb huisarts gebeld. Ze konden niks voor mij betekenen. Toen over gegaan op droomvoeden. En wauw wat ben ik blij dat hij dat doet. Hij drinkt nu zijn flesjes leeg en een super tevreden en vrolijk kind. Mischien het proberen waard.

5 jaar geleden

Reactie op Mybabys

Hier ook een zoontje die niet wilt drinken en de fles weigert sinds een wee ...
Fijn dat je iets hebt gevonden wat werkt! Ik heb er nog nooit van gehoord. Wat betekend droomvoeden?

5 jaar geleden

Voeden wanneer het kindje slaapt. Ik laat hem in mijn armen in slaap vallen op het moment dat hij suf wordt en bijna in slaap valt de fles erin. Hij gaat er niet altijd meteen uit drinken. Maar na een paar keer proberen drinkt hij de fles leeg.

5 jaar geleden

Reactie op Mybabys

Voeden wanneer het kindje slaapt. Ik laat hem in mijn armen in slaap vallen ...
Oh ik wist niet dat dat zo heette! Ook al geprobeerd helaas. Heb net wel de tuitbeker geintroduceerd en dat vond hij erg leuk! Ook echt wel wat slokjes gedronken.

5 jaar geleden

Reactie op Mamavandriekindjes

Oh ik wist niet dat dat zo heette! Ook al geprobeerd helaas. Heb net wel de ...
Ow wat goed blij dat jij ook iets hebt gevonden het is zo vermoeiend als ze niet drinken馃槗