Wij zijn nu een weekje op pad met de Qute Q-Dream. Voor nu nog erg prettig dat het verhoogd kan, bevalt prima. We zijn vooraf al thuis gaan “oefenen”, vervangen met de wieg. Bevalt goed genoeg, dat we de wieg niet meer terug zullen zetten.
Wij hebben deze, echt fantastisch! Zo opgezet, weegt niks. Je kunt er een tweede verdieping in maken, dan liggen baby'tjes hoger (net zoals bij ledikant).
Voor mijn zoontje van 2.5 hebben we een redelijk standaard campingbedje. Dat is op zich prima, maar een lomp ding om mee te nemen. Daarom hebben we nu ook een deryan tentje aangeschaft voor ons dochtertje. Dat leek me voor haar ook nog wat meer geborgen voelen dan zo’n bedje.
Is dit de luxe uitvoering? Wij zijn ook naar een deryan aan het kijken
Deryan baby luxe hebben wij, ons dochtertje vindt het heerlijk slapen en volgend jaar gaan we met de vouwwagen weg en dan kan dit tentje mooi in de cabine.
Wij hebben een deryan voor ons dochtertje. Ideaal voor buiten en voor naar ...
Wij hebben onze Deryan al 9 jaar en hebben hem bij de andere kinderen heel veel gebruikt. Ideaal dat ding! Nu gaat ons zoontje in de reiswieg van de kinderwagen slapen (we hebben een hele ruime van easywalker), hij is dan 12 weken oud, maar als hij groter is gaat hij ook in de deryan.
Ik vroeg me af. Je maakt dat niet op met een dekentje ofzo? Leg je je kindj ...
Wij lieten onze dochters altijd met dekentje slapen. Het inflatable matrasje erin en dan gewoon opmaken als een babybedje (dus matrashoesje erom en dekentje en laken eroverheen). Omdat het matrasje plastic is deed ik er altijd een aerosleep hoesje omheen
Ik vroeg me af. Je maakt dat niet op met een dekentje ofzo? Leg je je kindj ...
Wij hebben het bedje tot nu toe alleen nog maar met erg mooi weer gebruikt, dus toen had ze alleen zomer kleertjes aan. Hoe we dat straks gaan doen voor echt in de nacht weet ik nog niet.
Wij lieten onze dochters altijd met dekentje slapen. Het inflatable matrasj ...
Bij ons moet het opblaasmatrasje onder in het tentje dus niet er binnen in. Dan kan je hem dus niet opmaken. Doen jullie hem dan gewoon binnen in het tentje?
Die deryan ziet er goed uit! Stuk minder log en zwaar dan een campingbedje! Dank voor de tips ik ga me er nog een beetje in verdiepen maar denk dat ik er wel uit ben 😊
Ik vind de Deryan echt een ramp meting elkaar vouwen. You tube erbij hielp zelfs niet. Zelfs mijn altijd handige vriend kreeg het niet voor elkaar ! Ook mijn schoonvader niet . Toen iemand laten doen die dezelfde heeft en toen knakte een stok. Was er gelijk klaar mee 😅
Vorig jaar ook het Deryan tentje gebruikt voor onze zoon, toen 9 maand. Hij ging het hele tentje door, voelde zich erg opgesloten. Afgelopen dagen geprobeerd spelenderwijs om hem erin te krijgen, no way! Dit jaar nemen we een gewoon campingbedje voor hem mee. Onze kleinste man laten we in de reiswieg slapen