7 Reacties
6 jaar geleden
Mijn babyshower is helaas ook niet doorgegaan. Had hem eigenlijk zondag. Wordt nu verzet of nog voor de bevalling of daarna. Denk eerder dat het daarna komt, aangezien ik alweer bijna 35 weken ben. Maar we gaan het zien! Ze hadden al wat leuke dingen gemaakt en gekocht, mocht de babyshower niet doorgaan voor mijn bevalling, dan komt mijn zus dit brengen. Wordt dit gefilmd en krijgen diegene dat die er aanwezig zouden zijn. Ik ben heel blij dat ik hem sowieso nog krijg, ervoor of daarna.
6 jaar geleden
Mijn babyshower zou 18 april zijn, en wordt ook veranderd in een babyborrel. Wilde ik eigenlijk absoluut niet, omdat ik kraambezoek graag wat persoonlijker had gehouden, maar ook zonde van alle gemaakte kosten anders..
6 jaar geleden
Er was voor mij ook een babyshower georganiseerd met en zouden met zijn 12en zijn. Uiteindelijk stonden ineens alleen mn moeder, schoonmoeder en een vriendin voor de deur met cadeautjes. Als onze kleine meid er is en de corona is weer minder dan komen ze daarna een keer lunchen of een high tea bij mij thuis
6 jaar geleden
Mijn babyshower zou morgen zijn! Helaas is deze afgezegd door alle gedoe.. Ze hebben nu tegen mij gezegd dat ze wel iets organiseren als de baby is geboren.. het is niet anders..馃槱