13 Reacties

3 jaar geleden

Bij ons paste het ook maar netttt. Nooit over nagedacht dat het niet zou kunnen passen inderdaad.

3 jaar geleden

Reactie op Lianne-27

Bij ons paste het ook maar netttt. Nooit over nagedacht dat het niet zou ku ...
Wat balen hè! Heb jij door moeten duwen? Ik vind het een beetje eng, als die lak eraf gaat gaat het ook super erg roesten natuurlijk 🙈

3 jaar geleden

Hier is het wel gelukt. Hopelijk heb je wat aan deze foto

3 jaar geleden

Paste hier prima

3 jaar geleden

Staat jullie stuur dan heel hoog ten opzichte van het frame? Ik ben maar 1.65 en we hebben frame maat 50. Ideaal gezien staat het stuur zo hoog dat er precies het blokje van het stoeltje tussen past. Als het stuur veel hoger staat kan het wel, maar als ik dan op de grond sta zit mijn kindje een heel stuk boven mijn hoofd 😂

3 jaar geleden

Ik heb het voorste rekje eraf gehaald, onder het stuur zeg maar. Die kan je los schroeven.

3 jaar geleden

Ik laat het zitje in de winkel er op zetten en dan zetten ze het transportrekje iets naar voren met een verloopstukje er op zodat er ook nog een mand op kan.

3 jaar geleden

De fietsenmaker heeft er hier ook een extra stukje tussen gezet, zodat het rekje iets meer naar voren staat en het zitje er netjes op past.

3 jaar geleden

Reactie op Summer2020

Wat balen hè! Heb jij door moeten duwen? Ik vind het een beetje eng, als di ...
M’n vriend heeft het geplaatst. Ik durf het je niet te zeggen wat hij heeft gedaan hihi. Maar het moet passen.

3 jaar geleden

Reactie op Jolanda1989

Ik laat het zitje in de winkel er op zetten en dan zetten ze het transportr ...
Ik zal er is naar vragen! Goed idee! Hoeveel kost dat ongeveer?

3 jaar geleden

Reactie op Lianne-27

M’n vriend heeft het geplaatst. Ik durf het je niet te zeggen wat hij heeft ...
Ik ga het is aan de fietsenwinkel vragen, het is helaas niet gelukt! Bedankt voor je antwoord

3 jaar geleden

Hoi! Hier met een gazelle hetzelfde, maar de oplossing was een verlengde bout tussen je rek en je frame. https://www.fiets-stoeltje.nl/voordrager-verleng-bout-extra-lang.html Hopelijk heb je hier wat aan! Groetjes

3 jaar geleden

Een andere stuurpen inderdaad! Heb je gelijk wat meer ruimte tussen je zadel en het fietsstoeltje 👍🏻