8 Reacties

3 jaar geleden

Ja deze heb ik (elektrisch) Ben er erg tevreden over! Ik had dezelfde fiets al eerder gehad dus was er al aan gewend. Heeft een breed stuur wat een andere 'draaicirkel' geeft dan een normale fiets, dus dat is heel even wennen. Heb er zelf een mand voorop wat ideaal is.

3 jaar geleden

Ik heb hem trouwens online besteld bij fietsenconcurrent. Daar was hij het voordeligst. En hij werd thuis bezorgd 😊

3 jaar geleden

Reactie op Noekie

Ja deze heb ik (elektrisch) Ben er erg tevreden over! Ik had dezelfde fiets ...
Ja dat merkte ik ook bij de proefrit inderdaad. Leuke mand ook! Waar is die van ? Stoeltje van Yepp?

3 jaar geleden

Ik heb hem ook in de elektrische variant. Vind het een erg fijne fiets. Hij is wat groot, maar daardoor wel lekker stabiel. Ik ben er erg blij mee!

3 jaar geleden

Reactie op Vienna37

Ja dat merkte ik ook bij de proefrit inderdaad. Leuke mand ook! Waar is die ...
Die mand heb ik ergens online besteld weet zo niet waar... Maar google: fietsmand, dan komt die wel naar voren. Stoeltje is van bobike

3 jaar geleden

Reactie op Noekie

Ik heb hem trouwens online besteld bij fietsenconcurrent. Daar was hij het ...
Online is de fiets die ik wil 80 euro voordeliger. De fietsenwinkel biedt hiervoor een servicepakket en afstellen etc. Dat compenseert dus mooi 😅

3 jaar geleden

Reactie op Lot18591

Ik heb hem ook in de elektrische variant. Vind het een erg fijne fiets. Hij ...
Klopt! Heel fijn die stabiliteit.

3 jaar geleden

Ik heb de Bloom van Gazelle, super fijne fiets! Voorzitje van Yepp en achterzitje Urban Iki. Voor de kindjes die nog niet in het voorzitje kunnen....de Steco Baby Mee is echt fantastisch! Daar klik je de maxi cosi zo in.